החיפושים בעיצומם: הדרישות של מכבי ת"א מהמאמן הבא

play
אם זהבי ותורג'מן יישארו, לצהובים יהיה חוד עמוס | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.6 06:27

הצהובים מחפשים מאמן גמיש טקטית, שמשחק גם במערך של שני חלוצים וייתן מענה למצבת המתרחבת של שחקני התקפה בקרית שלום. עוד דגש חשוב: לא לחשוש מלתת את הבמה לשחקנים צעירים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ראשי מכבי תל אביב ממשיכים במגעים למינוי מאמן חדש ובודקים מספר רב של שווקים ומדינות מהם יכול להגיע המחליף של רובי קין. זהות המועמדים עדיין נשמרת תחת עלטה גדולה, אבל הפרופיל מתבהר.

אפליקציית וואלה ספורט החדשה – הורידו עכשיו

בחיפושיה אחר המאמן הבא, מכבי תל אביב מקפידה לכוון למספר פרמטרים שמאוד חשובים לה. ראשית, הקבוצה רוצה מאמן שפתוח לשחק בכמה מערכים, שמאמין גם בשיטת משחק של חלוץ אחד וגם מרגיש בנוח לשחק עם שני חלוצים. אם ערן זהבי ימשיך לעונה נוספת ודור תורג'מן לא יימכר, מצבת החלוצים של הקבוצה תהיה רחבה מאוד. יש גם את יונס מלדה ואלעד מדמון ובנוסף חלוץ זר על הכוונת.

בנוסף לנושא המערך, חשוב מאוד למכבי תל אביב למצוא מאמן שלא חושש לשלב שחקנים צעירים. הכוונה היא למצוא מי שיודע לתת כבוד לוותיקים, אבל שבפרופיל שלו גם יש תשומת לב לשחקנים צעירים.

דור תורג'מן, ערן זהבי, מכבי תל אביב
אם זהבי ותורג'מן יישארו, לצהובים יהיה חוד עמוס | אריאל שלום

במקביל לשיחות עם מאמנים וסוכניהם, מכבי תל אביב רוצה לסגור עד סוף החודש לפחות עם בלם זר אחד שיהיה שדרוג למה שהיה קיים. השיחות במועדון הן שבלם זר ברמה גבוהה ירים את הרמה של הבלמים הישראלים שישחקו לצידו. רז שלמה, עידן נחמיאס ומתן בלטקסה אמורים להמשיך במכבי תל אביב וכל אחד מהם ישתדרג, כך מעריכים במועדון, אם ישחק במרכז ההגנה בלם זר אחד לפחות ברמה גבוהה.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי