נפרד מזוגתו והחל לצאת עם דוגמנית מפורסמת? רוי רביבו לא יורד מהכותרות

play
רוי רביבו, שחקן מכבי תל אביב חוגג | קובי אליהו
צפו בשער: רוי רביבו כבש בבעיטה חופשית נהדרת מול מכבי נתניה 01:32

שרי חסון אישרה בשיחה עם המדור כי היא ושחקן מכבי תל אביב פירקו את החבילה: "אנחנו כבר לא ביחד, אבל הוא בחור מדהים שהיה חלק חשוב מהחיים שלי". ואיך הגיב המגן לפוסט על "הזוגיות החדשה שלו"?

(גודל טקסט)

שלושה שבועות חלפו מאז הפעם האחרונה בה כוכב הנבחרת הצעירה ומכבי תל אביב רוי רביבו "ביקר" במדור. אחרי צלחת האליפות ה-25 של הצהובים, המגן השמאלי חגג במסיבת בריכה פרטית עם כל החברים הטובים את יום הולדתו ה-21. בת הזוג שלו, שרי חסון, הייתה אחראית על החגיגה ועל עוגת השוקולד המגרה שזכתה לתיעודים רבים ברשת החברתית, שם הציגו זוגיות לתפארת.

התגובה של רוי רביבו לפוסט המדובר | מסך אינסטגרם

הבוקר (שני) פורסם ב"ישראל בידור" פוסט מפתיע, בו חשפו שבנו של חיים רביבו "נמצא בתחילתו של קשר זוגי עם הדוגמנית רומי פרנקל". על פי הפרסום, השניים נצפו בסוף השבוע מבלים יחד בבית מלון. האם ייתכן שהמגן כבר לא צמוד לשרי, בת הזוג שלו? על הפוסט הגיב הכדורגלן הצעיר באימוג'ים של פרצופים בוכים מצחוק. גם רומי, שמשתתפת בימים אלה בריאליטי "רוקדים עם כוכבים" צחקה בתגובות לגבי הפרסום על הקשר עם רביבו.

רוי רביבו, שרי חסון | מסך אינסטגרם

המדור יצא לחקור ופנה לאשת הכדורגלן הצעירה, שרי, שעשתה לנו סדר: "אני ורוי כבר לא ביחד ואני לא יודעת אם הפרסום נכון או לא, אבל אני מאחלת לו רק טוב, הוא בחור מדהים שהיה חלק חשוב מהחיים שלי".

שרי אישרה את העובדה שהיא והכדורגלן כבר לא יחד, אך לפי התגובה שלו ושל רומי לפוסט, נראה שהוא לא מצא נחמה כל כך מהר. את התשובה לשאלה הזו מסתמן שנגלה בקרוב. מבטיחים לעדכן.

עוד באותו נושא: רוי רביבו, רומי פרנקל, שרי חסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי