הכדור יחזור למינצברג: הסאגה בהפועל ת"א לקראת הכרעה

play
מייקל מינצברג מימין, ואחיו דייויד מינצברג | דני מרון
הפועל תל אביב נפרדה מליגת העל עם ניצחון על הפועל חדרה 02:54

תושב יחזיר מכתב עם תיקונים, המשקיעים האמריקאים פחות מתלהבים אך בכל מקרה לא יהיה סיכום ללא העברת הבעלות לספרא באופן מיידי

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סאגת הקיץ של הפועל תל אביב נכנסת לישורת האחרונה, כאשר בימים הקרובים מאיר תושב צפוי להשיב למכתב של דייויד מינצברג עם לא מעט תיקונים, שלאחריהם הכדור יחזור למינצברג והמשקיעים שלו.

מה שזועק לשמיים מבחינת תושב, זו העובדה שעל פי המתווה, אם ייקבע בבוררות כי מינצברג צריך לשלם כסף, הוא לא אמור לעשות זאת וחובת התשלום היא אך ורק על תושב. נציגי מינצברג הבהירו כי נקודה זאת תובהר.

בנוסף, דרישת תושב היא כי הבוררות תתקיים על פי הדין הישראלי בלבד, ביטול הצ'קים בתנאים מסויימים בלבד , העברת המועדון לאדמונד ספרא לפני בוררות, הדרישה שכל כסף שיוכרע בבוררות ייכנס לקופת המועדון בלבד וייתכן שגם נושא החזר ההשקעה יהווה מכשול.

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב
השקעה זמנית לייצוב המערכת. דייויד מינצברג | דני מרון

מינצברג יקבל בימים הקרובים את המכתב עם תיקונים, איתו הוא ילך למשקיעים שלו. סביר להניח שהם לא יהיו מרוצים, אך אם אין למינצברג רוכש או משקיע בשרוול, אין לו ברירה. מבחינה כלכלית, הוא לא יכול להחזיק את הפועל תל אביב העונה וההסכם עם התיקונים הוא הרע במיעוטו עבורו, כך שהוא חייב לקבל אותו.

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי