Sport1 Banner

מכבי נתניה מתקשה למצוא פתרון לזרים שלא בתוכניות

play
שחקני מכבי נתניה נאסים אואמו, סטניסלב בילנקי | ברני ארדוב
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

אואמו מתעקש לקבל את מלוא שכרו, בילנקי וטנקו לא מוצאים קבוצה חדשה ולחבדגיאני הובהר שלא ישוחרר בחינם. במועדון ממתינים לתשובה מגולסה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפתח ביום שלישי הקרוב את אימוני טרום העונה שלה, כאשר נכון לעכשיו אין בסגל שלה אף שחקן רכש חדש. בנתניה מתקשים כרגע למצוא פתרונות לארבעת הזרים שחתומים לעונה הקרובה, אך לא נמצאים בתוכניות המקצועיות של המאמן מרקו בלבול.

המגן השמאלי נאסים אואמו מתעקש על קבלת מלוא שכרו לעונה הקרובה ובשלב זה עדין לא מצא קבוצה חדשה. בנתניה מנסים להגיע עמו להסדר של תשלום חלק משכרו תמורת התרת חוזהו, אולם אין עדיין התקדמות בנושא. גם סטניסלב בילנקי ואיברהים טנקו מתקשים למצוא בשלב זה קבוצות חלופיות ובנתניה מחפשים פתרונות בקרב קבוצות ליגת העל כדי לנסות ולפחות להשאיל את שני החלוצים, למקרה שלא יגיע מועדון שיסכים לרכוש את אחד מהם. הזר הרביעי הוא הבלם הגיאורגי סאבה חבדגיאני, שמעדיף למצוא לעצמו קבוצה בחו"ל, אולם בנתניה הבהירו לו כבר שהוא תחת חוזה ושאם ירצה להשתחרר יצטרך להביא מועדון שיישלם עבור העברתו.

אייל גולסה, שחקן מכבי תל אביב
מעשה מבורך. אייל גולסה | אריאל שלום

בגזרת הישראלים אין כרגע כל חדש. נפתלי בלאי ואביב אברהם שסיימו את חוזיהם לא ימשיכו לעונה נוספת, כאשר בנוגע לאברהם, שגדל במועדון ושיחק בקבוצת הבוגרים מאז גיל 17, יש התעניינות מכיוון בית"ר ירושלים, אולם הדברים עדין לא הבשילו לכדי עסקה. בלבול היה שמח לראות את אייל גולסה מצטרף לקבוצה, אך הקשר בוחן כרגע מספר אופציות וטרם השיב להצעת נתניה.

אגב, מתחם האימונים בנתניה נמצא בימים אלו תחת סדרת טיפולים במשטחי הדשא במקום ולכן אימון הפתיחה ושאר האימונים עד יציאת הקבוצה למחנה האימון בבולגריה, יערכו במגרש הכדורגל באבן יהודה.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי