Sport1 Banner

הפועל ירושלים רכשה את ליאל צ'אנה תמורת 120 אלף שקל

play
ליאל צ'אנה, הפועל ירושלים | אתר רשמי, הפועל ירושלים
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

האדומים מהבירה החתימו את הקשר האחורי בן ה-23 שכבש ארבעה שערים בליגה הלאומית במדי נס ציונה. צ'אנה: "נרגש להגיע לבית החדש שלי"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת עונת 2024/25 והערב (ראשון) הודיעה על צירופו של ליאל צ'אנה, הקשר האחורי בן ה-23 שנרכש מסקציה נס ציונה. מדובר בהחתמה שנייה של הירושלמים מהליגה הלאומית, אחרי החלוץ איבה רנסום מהפועל ניר רמת השרון. נס ציונה תקבל 120 אלף שקלים ויישארו לה אחוזים מעסקה עתידית.

צ'אנה גדל בנס ציונה, עלה איתה לליגת העל וגם רשם 16 הופעות בליגה הבכירה (פעמיים בהרכב) לפני הירידה. בלאומית הפך לשחקן משמעותי, כבש ארבעה שערים ובישל עוד אחד בעונה החולפת, אבל לא מנע ירידה נוספת של קבוצתו לליגה א'. הוא יחזור לשתף פעולה עם אופק ביטון, איתו גדל בנס ציונה. "חזק, טכני, עם משחק ראש מעולה – ליאל יקבל פה את התנאים לממש את הפוטנציאל ויוסיף אגרסיביות לקישור", נכתב בהודעה של הפועל ירושלים.

"אני נרגש להגיע לבית החדש שלי, מועדון גדול כמו הפועל ירושלים", אמר צ'אנה לאחר החתימה. "תודה רבה על האמון בי, ואני מבטיח לתת בחזרה 100% על הדשא. שמעתי המון דברים טובים על האוהדים ואני מצפה כבר לפגוש אתכם בטדי, יאללה הפועל!".

בפרסום לוח המשחקים של ליגת העל לעונת 2024/25, נקבע היום כי הפועל ירושלים תתארח במחזור הראשון אצל האלופה מכבי תל אביב ותארח במחזור השני את הפועל חדרה. הדרבי הירושלמי הראשון יהיה במחזור ה-11 והפועל תהיה המארחת. המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה יהיה בחוץ מול מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו (27 או 28 ביולי).

עוד באותו נושא: הפועל ירושלים בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי