Sport1 Banner

פגישה בין מכבי חיפה לנתניה על אזולאי. נהואל מתקרב

play
לא יעזוב העונה. אזולאי | ברני ארדוב
מהומה, שני אדומים וצמד למלמד. צפו: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה 06:09

סגנית האלופה מתקשה לצרף זרים והחליטה ללכת על אופציה ישראלית בקישור האחורי. נתניה דורשת שחקנים וכסף בתמורה. בניגוד לתחילת הקיץ: ורוצלאב מוכנה לעסקה על שחקן הכנף הספרדי

(גודל טקסט)

נציגים ממכבי חיפה ייפגשו עם ראשי מכבי נתניה כדי לנסות לקדם עסקה במסגרתה יעבור איתן אזולאי לשורות סגנית האלופה. בחיפה מבינים את הקושי שיהיה לצרף שחקנים זרים והחליטו ללכת על האופציה הישראלית בקישור האחורי. בנתניה מנגד רוצים את מאור לוי, סוף פודגוראנו וכסף נוסף.

אם מאור לוי ימשיך בסופו של דבר במכבי פתח תקוה, בנתניה ידרשו את גוני נאור כחלק מהעסקה. הירוקים מצידם אמנם רוצים את אזולאי, אך הבהירו שלא יילכו לעסקה מוגזמת מבחינת דרישות נתניה.

במקביל לאזולאי, בקבוצה מאוד רוצים לראות את עידן טוקלומטי מגיע, אך הדרישות של מכבי פתח תקוה גבוהות מדי בשלב זה. המלאבסים רוצים בתמורה לטוקלומטי שחקנים משמעותיים וכן כסף רב, אך בחיפה מקווים שעוד ניתן יהיה להגיע להסכמות על עסקה סבירה.

איתן אזולאי שחקן מכבי נתניה חוגג שער
איתן אזולאי שחקן מכבי נתניה חוגג שער | ברני ארדוב

גם בגזרת מתיאס נהואל, קשר שלונסק ורוצלאב, הירוקים מחזיקים באופטימיות זהירה. בחיפה מאמינים שהספרדי בן ה-27 יחתום בקבוצה. בחיפה עדיין מצויים במשא ומתן מול הפולנים וכן מול השחקן, אך גורמים המעורים בפרטים אמרו שנראה שבניגוד לתשובתם מלפני מספר שבועות, כעת הפולנים רוצים כעת לקדם עסקה.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי