Sport1 Banner

איהאב גנאים חתם בבני ריינה, משא ומתן גם עם רז מאיר

play
עד עכשיו רחוק מלשמש מחליף ראוי לרודריגס. גנאים | ברני ארדוב
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

הקשר שהתיר את חוזהו בהפועל תל אביב, הצטרף לקבוצה של שרון מימר. המגן עשוי להגיע בעקבותיו, נמשכות השיחות עם גאנם

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה החלה הערב (ראשון) את אימוני טרום העונה באצטדיון באום אל פאחם. מתקן האימונים של הקבוצה במשהד עובר כעת שיפוץ ולכן תתאמן הקבוצה בתקופה הקרובה באצטדיון באום אל פאחם, בו היא גם תארח את משחקיה בליגת העל. ב-15 ביולי תמריא למחנה אימונים בפולין.

עוד לפני כן הספיקה הקבוצה להחתים את איהאב גנאים, הקשר בן ה-27 ששיחק בחצי העונה האחרונה בהפועל תל אביב. גנאים, אקס בני סכנין ואקטובה הקזחית, התיר את חוזהו אצל האדומים וכך התאפשרה החתמתו. לפניו חתמו בריינה גיא חדידה, מוחמד שכר וסער פדידה – שצפויים להגיע לאימון הפתיחה הערב.

המאמן שרון מימר, יחד עם עוזרו החדש אלדד שביט, ממשיכים בחיפושים אחר שני זרים חדשים לחלק הקדמי, לאחר ששחקני התקפה רבים עזבו את ריינה במהלך הפגרה. פרדי גונדולה שוחרר וגם פרדי ורגאס ומארק קוסטה לא נמצאים בקבוצה נכון לעכשיו, ואליהם יש להוסיף את שלומי אזולאי, לואי חלף, נואף בזיע ומוחמד חטיב שעזבו גם הם.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

איהאב גנאים הפועל תל אביב
איהאב גנאים הפועל תל אביב | קובי אליהו

קייס גאנם חזר אתמול מחופשה פרטית בחו"ל והמגעים עמו יימשכו במטרה להחתימו לעונה נוספת, כאשר לוואלה ספורט נודע שריינה נמצאת במגעים גם עם המגן רז מאיר, ששוחרר מהפועל תל אביב וכעת מחפש קבוצה אחרת בליגת העל.

עוד באותו נושא: איהאב גנאים, בני ריינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי