Sport1 Banner

זהבי ומילסון לא ברשימת הטסים, בונדוסו יושאל לריו אבה?

מכבי תל אביב עוד ממתינה לקפטן לקראת ההמראה למחנה האימונים בפולין, האנגולי לא הגיע לארץ ועשוי להימכר, הפורטוגלי רוצה לעזוב. בין הטסים: ארבעה שחקני נוער ושישה שחזרו מהשאלות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החליטה על רשימת השחקנים שיוצאים מחר בבוקר (שני) לפולין, כאשר הנקודות המעניינות נכון לעכשיו: ערן זהבי עדיין לא על הטיסה ולא ברור ב-12 השעות הקרובות תושג ההתקדמות המיוחלת שתאפשר את הצטרפותו של הקפטן, וגם קיקו בונדוסו לא נמצא ברשימת היוצאים מישראל לפולין. הפורטוגלי גם לא הופיע לאימון הבוקר ורוצה לחזור למולדתו ולהצטרף לריו אבה שמעוניין לצרפו בהשאלה. מכבי תל אביב מנהלת משא ומתן עם הקבוצה.

מילסון לא הגיע לארץ בימים האחרונים והוא אמור להצטרף למחנה בפולין, אלא אם מכבי תל אביב לא תעמוד בסופו של דבר בפניות הרבות שיש בנוגע אליו ובהצעות הכספיות שהיא מקבלת. כרגע הזר היחיד ברשימת היוצאים למחנה הוא הנרי אדו, כשאיתו שחקנים בכירים דוגמת דור פרץ וגבי קניקובסקי.

השחקן היחיד שהוחתם בחלון הנוכחי הוא שוער המשנה אופק מליקה שהגיע מקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה ויהווה גיבוי לרועי משפתי. כזכור, אלעד מדמון נרכש עוד בינואר מהפועל חדרה.

קיקו בונדוסו, מכבי תל אביב
יצטרף בהמשך? קיקו בונדוסו | אריאל שלום

מדמון ,כמו גם רוי רביבו, עידו שחר, אושר דוידה ודור תורג'מן נמצאים עם הנבחרת האולימפית שנערכת לפריז 2024. לפיכך נכללים בסגל של המאמן החדש ז'רקו לאזטיץ' ארבעה שחקני נוער וכן שישה שחקנים שחזרו מהשאלות, כולל מתן חוזז ונדב נידם ששיחקו בהפועל ירושלים ומבוקשים בקבוצות שונות בליגת העל. לעומתם, אור רויזמן ועמית גלזר לא טסו וצפויים לצאת להשאלות נוספות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי