Sport1 Banner

הפועל חיפה החתימה את דראמן סאלו, ואלון אחמדי מועמד

שחקן נבחרת בורקינה פאסו בן ה-26 מגיע מאוררטו הארמנית, האקס האלבני של עירוני קרית שמונה עשוי להגיע אם לא תהיה אופציה ישראלית

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

במשך כל העונה שעברה לא הצליחה הפועל חיפה למצוא קשר אחורי זר, אבל הקיץ זה קרה. היום (שלישי) הודיעה הקבוצה על צירופו של דראמן סאלו, שחקן נבחרת בורקינה פאסו, שחתם לעונה אחת בכפוף לבדיקות רפואיות.

סאלו בן ה-26 שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת אוררטו מארמניה וזכה איתה בדאבל ב-2022/23. בעונה החולפת כבש שלושה שערי ליגה ב-32 הופעות, מתוכן 22 בהרכב, ושיחק גם במוקדמות ליגת האלופות. לפני כן לבש בליגה הזו גם את מדי נואה ופיוניק ועוד קודם לכן שיחק בסלוצק הבלארוסית, באולימפיה דונייצק האוקראינית ובטלאופטיק הסרבית, אליה הושאל לאחר שהשתייך לפרטיזן בלגרד. לקשר חמש הופעות בנבחרת בורקינה פאסו, כולל אחת באליפות אפריקה שנערכה בינואר (2:2 מול אלג'יריה).

לאחר ההודעה על צירופו אמר הבעלים יואב כץ: "ממשיכים בבניית קבוצה איכותית לעונה הבאה". מדובר בסך הכול בהחתמה שנייה של הפועל חיפה בחלון הנוכחי, כשלפני סאלו הצטרף רק החלוץ דור חוגי מבני סכנין.

דראמן סאלו, הפועל חיפה
דראמן סאלו, הפועל חיפה | אתר רשמי, הפועל חיפה

מי שמועמד להצטרף הוא ואלון אחמדי, אקס עירוני קרית שמונה. במועדון מעדיפים אופציה ישראלית לעמדה הזו, אך השחקן שכבר הביע את רצונו לשוב ארצה נלקח בחשבון כפתרון אפשרי. הקשר האלבני בן ה-29 משחק מאז 2021 בשחטיור סוליגורסק הבלארוסית, כשהעונה (הליגה במחזור ה-14) רשם תשע הופעות. ב-2018/19 כבש שער אחד ב-20 משחקים בליגת העל במדי קרית שמונה, אליה הגיע ממאריבור.

עוד באותו נושא: הפועל חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי