רז מאיר חתם במכבי נתניה, אופטימיות מרכישת פרדי ורגאס

play
רז מאיר הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

בקבוצה מביעים סיפוק רב מהחתמת הקשר, ומייעדים לו תפקיד שונה מזה שהיה לו בריינה.מאיר חתם לעונה, נתניה ממתינה לתשובה מהבלם סיימון דלי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה הביעו הבוקר (שני) סיפוק רב מהחתמתו של הקשר פרדי ורגאס שנרכש מקבוצת מטרופוליני הוונצואלינית וחתם לשנתיים במועדון, עם אופציה לשנתיים נוספות. ראשי נתניה קיבלו מסרים שהשחקן מעוניין להמשיך לשחק בישראל וניהלו בחשאי את המגעים מול המועדון מוונצואלה ובסיכומו של דבר שולם סכום זהה לסעיף הרכישה שהיה בחוזהו של וארגס בריינה, כ-350 אלף יורו.

בנתניה סימנו את ורגאס כשחקן שישדרג מאוד את המשחק התקפי של הקבוצה, כאשר הוא מיועד לשחק רק בעמדות התקפיות באגף ימין, בניגוד לעמדות בהן שיחק בריינה כמגן ימני במערך של חמישה שחקני הגנה אצל שרון מימר. בנתניה מצפים שהעונה ינפק ורגאס מספרים גבוהים יותר משהציג בשנה שעברה וגורם במועדון אף ציין: "אם היו לו מספרים גדולים יותר, מכבי תל אביב או מכבי חיפה כבר היו מחתימות אותו מזמן".

נתניה שיחררה למעלה מעשרה שחקנים בקיץ האחרון ופינתה לא מעט כסף בתקציב, על מנת להביא כעת מספר שחקנים איכותיים, שיישדרגו את הסגל ו-ורגאס הוא אחד מהם.

שחקן נוסף שהצטרף הוא המגן רז מאיר שחתם לשנה הקרובה עם אופציה לשנה נוספת. מאיר בן ה-27 שיחק בעבר במכבי חיפה, בני יהודה והפועל אשקלון. בקיץ שעבר סיים קדנציה של שש שנים במדי הירוקים וחתם בר.ק.ס, אבל אחרי שמיעט לשחק (4 הופעות בליגה בהן שיחק 52 דקות) הוא החליט לשוב לארץ ובינואר חתם בהפועל תל אביב. כעת הוא שוב מתאחד עם המאמן מרקו בלבול.

שחקן בני ריינה, פרדי ורגאס
עלה מהספסל, כבש וחזר להרכב. ורגאס | מאור אלקסלסי

כעת ממתינים במועדון לתשובה מהבלם סיימון דלי מחוף השנהב שקיבל הצעה כספית לעונה הקרובה, אולם לפחות על פי גורמים במועדון טרם השיב בחיוב להצעה. דלי הגיע בשבוע שעבר לישראל ונכח כאן למשך שלושה ימים להתרשמות מהמדינה והמועדון וכעת כאמור ממתין לתשובתו בנוגע לחוזה שנשלח אליו. הבלם מחוף השנהב הוא שחקן חופשי, כך שנתניה לא תצטרך לשלם דמי העברה ותוכל להשקיע סכום גבוה יותר בחוזהו של השחקן.

הלילה תמריא הקבוצה למחנה אימונים בבולגריה והיא צפויה לקיים שם שלושה משחקי אימון, בין השאר נגד לבסקי סופיה הבולגרית.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה, רז מאיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי