מתחם האימונים של קרית שמונה העונה יהיה בבית הנבחרות בשפיים

play
הבעלים איזי שרצקי | דני מרון
שריפה בקרית שמונה 00:06

הקבוצה לא יכולה להתאמן בעיר בשל המלחמה, ההתאחדות נחלצתה לעזרתה עם סיוע משמעותי. המועדון חתם על הסכם חסות עם "יין בעיר": "בימים אלה, ראינו לנכון להיכנס תחת האלונקה"

(גודל טקסט)

מתחם האימונים של עירוני קרית שמונה בעונה הקרובה יהיה בבית הנבחרות בשפיים. כידוע, בקרית שמונה לא יכולים להתאמן במגרש האימונים הקבוע שלהם בעיר הצפונית בשל המלחמה וכעת סיכמו, בסיוע משמעותי של אנשי ההתאחדות לכדורגל, על קיום האימונים בבית הנבחרות בשפיים.

רק אתמול נפלה רקטה במגרש בקרית שמונה וכידוע מרבית התושבים בעיר מפונים. למרות כך, אנשי המועדון כן מגיעים למגרש ולמשרדים, אך המזל הגדול היה אתמול כאשר המתחם היה מיותם מאדם ולא היו נפגעים. בקרית שמונה הודו מאוד לאנשי ההתאחדות לכדורגל על הסיוע שיאפשר להם להתבסס בבית הנבחרות בשפיים.

רקטה באצטדיון של עירוני קרית שמונה
רקטה באצטדיון של עירוני קרית שמונה | אתר רשמי, דוברות עירוני קרית שמונה

בעניין אחר, במועדון חתמו על הסכם חסות עם רשת יין בעיר לעונה הקרובה כאשר לוגו הרשת יהיה על גב חולצות השחקנים, על מסכי הלד באיצטדיון במסיבות העיתונאים ובאמצעים נוספים.

עמית סלובטיק, הבעלים של "יין בעיר", אמר לאחר החתימה "בימים בהם העיר קרית שמונה מופגזת ללא הרף ומחולקת למאות מקומות שונים בארץ, ראינו לנכון להיכנס תחת האלונקה ולקחת חלק בפרוייקט החיים של משפחת שרצקי בקרית שמונה בנסיון לתת ולו מעט רגעי שמחה לתושבי הצפון בתקווה לימים טובים יותר".

עוד באותו נושא: עירוני קרית שמונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי