בוריס אנו בדרך ל-MLS, נתניה תכניס כ-2.5 מיליון יורו

play
קשר מכבי נתניה בוריס אנו מול מוחמד שכר שחקן בני סכנין | ברני ארדוב
בזכות ולא בחסד: הפועל חדרה שרדה בליגת העל אחרי 1:2 על מכבי נתניה 06:30

נתניה אישרה: הקמרוני לא יצטרף למחנה בעקבות התקדמות משמעותית במגעים להעברתו ל-DC יונייטד. שווי העסקה: 2.2-2.5 מיליון יורו. הקבוצה תתארח ביוון למשחק ידידות ביוון פנאתינייקוס

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מתיחת הפנים של מכבי נתניה נמשכת. הבוקר (שלישי) הודיעה הקבוצה כי בוריס אנו לא יצטרף למחנה האימונים בעקבות "התקדמות משמעותית" במגעים על העברתו ל-DC יונייטד מה-MLS. על פי הודעת המועדון, "נעתרנו לבקשתו של השחקן" שלא להצטרף למחנה – והוא בדרכו הבטוחה למעבר לארצות הברית.

הקשר הקמרוני חתום בקבוצה עד קיץ 2026 אחרי שרק בחודש ינואר האחרון חתם על חוזה חדש, אולם התנאים המפתים בארצות הברית לצד ההתקדמות המקצועית, הכריעו ואנו בן ה-23 שהצטרף לנתניה בקיץ 2021, יעזוב אחרי שלוש שנים. על פי הערכות, נתניה תרוויח בין 2.2 ל-2.5 מיליון יורו ממכירתו של אנו.

אנו צפוי להפוך לזר הרביעי של נתניה שעוזב הקיץ, אחרי שסאבה חבדגיאני עבר לדינמו טביליסי, סטניסלב בילנקי לעירוני טבריה ונאסים אואמו לסושו.

שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס, מול שחקן מכבי נתניה בוריס אנו
עוזב אחרי שלוש שנים. אנו | ברני ארדוב

נתניה נחתה הבוקר בבולגריה ותחל היום מחנה אימון בן 10 ימים, במסגרתו תקיים שלושה משחקי אימון, בין השאר נגד לבסקי סופיה הבולגרית. אגב, ב-18.7 מכבי נתניה תתארח אצל פנאתינייקוס למשחק ידידות, אחרי שהיוונים הזמינו אותם. המשחק יהיה פתוח לקהל וייערך במגרש הביתי של הירוקים.

אחרי צירופם של שני הזרים פרדי ורגאס והרי טבארש, ממתינים בנתניה לתשובתו של הבלם מחוף השנהב סיימון דלי, שקיבל הצעה לחוזה וטרם השיב. בנוסף מחפש המאמן מרקו בלבול שני קשרים זרים לחלק האחורי של הקישור.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי