תמיר עדי הוזכר כאופציה לחיזוק הקישור של מכבי נתניה

לוואלה ספורט נודע ששמו עלה על הפרק. היהלומים ניצחו 0:2 את בוטב וראצה, בן שבת וברנס כבשו וזערורה הורחק. 0:1 למכבי פתח תקוה על ליטקס לובץ' משער של אמיר אלטורי

(גודל טקסט)

שמו של תמיר עדי הוזכר כאופציה לחיזוק במכבי נתניה, כך נודע לוואלה ספורט על רקע חיפושי הקבוצה אחר קשרים חדשים. בקבוצה רוצים גם לצרף שני זרים בעמדה הזו.

בינתיים, הערב (רביעי) ניצחה נתניה 0:2 במשחק הידידות הראשון שלה במחנה האימונים בבולגריה, נגד בוטב וראצה מהליגה המקומית הראשונה. הבלם איתי בן שבת והחלוץ עידן ברנס כבשו את השערים לקבוצתו של מרקו בלבול. באסם זערורה שנכנס כמחליף עם תחילת המחצית השנייה הורחק במהלכה.

היהלומים עברו שינויים רבים בסגל ובצוות המקצועי רוצים לנצל את המחנה בשביל לחבר את הקבוצה ולהכניס לעניינים את שחקני הרכש.

הרכב מכבי נתניה הערב: תומר צרפתי, כרם ג'אבר, איתי בן שבת, דניס קוליקוב, רותם קלר, אביב קנריק, מקסים פלקושצ'נקו, בר כהן, עידן ברנס, עוז בילו, איגור זלאטנוביץ'. כן שותפו: באסם זערורה, הריברטו טבארש, איתמר שבירו, אחמד סלמן, יובל שדה, ניקיטה סטויאנוב, דניאל דאפה, עדי טבצ'ניק.

איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
ניצחון למכבי נתניה בניסוי הכלים הראשון. איגור זלאטנוביץ' | אתר רשמי, דיגיטל מכבי נתניה

מכבי פתח תקוה שנמצאת גם היא במחנה אימונים בבולגריה, קיימה הערב משחק אימון נוסף ואחרון וניצחה 0:1 את ליטקס לובץ', כאשר אמיר אלטורי כבש את שער הנצחון. המלאבסים צפויים לשוב בסוף השבוע לישראל וביום שני מצפה לקבוצה משחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב בבלומפילד.

הרכב מכבי פתח תקוה: תומר ליטבינוב, גל מעתוק, הדר פוקס, עידו כהן, אביב סלם, אלון אזוגי, יונתן טפר, דניאל גולאני, אור רויזמן, אמיר אלטורי, אנאס מחאמיד. כן שותפו: איתמר משרקי, עידן ורד, יובל קרצו, אנדראס קארו, יהלי שאבו, אולג חאוטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי