אולכסנדר סירוטה חתם במכבי חיפה: "רוצה כל תואר אפשרי"

play
אולכסנדר סירוטה, מכבי חיפה | אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

הבלם הושאל מדינמו קייב, לירוקים תהיה אופציה לרכוש אותו. סירוטה מחזיק בדרכון ישראלי ולא ייחשב לזר, מה שסולל את דרכו של לורנצו שימיץ' החוצה. אלברמן: "שחקן עם ניסיון רב במפעלים האירופאים"

(גודל טקסט)

הבלם היהודי-אוקראיני אולכסנדר סירוטה חתם במכבי חיפה, אליה הוא הושאל לדינמו קייב. סירוטה בן ה-24 מחזיק בדרכון ישראלי ולא ייחשב לזר. הוא נחת בישראל בלילה בין שני לשלישי ואחרי שעברכ בדיקות רפואיות וכל הפרטים נסגרו, חתם עד סיום העונה.

בעקבות ההחתמה של סירוטה, מכבי חיפה תנסה למכור את לורנצו שימיץ' כדי לפנות מקום לזר בעמדה אחרת. הירוקים הבהירו כבר שלא ישחררו את שימיץ' בחינם והם מעריכים שהוא ימצא קבוצה בחו"ל שתסכים לשלם עבורו.

סירוטה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "רוצה לזכות בכל תואר אפשרי, שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול בישראל, יש פה קהל מדהים ואני מצפה כבר לראות אותם".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של אלכסנדר סירוטה בהשאלה לעונה. על אף גילו הצעיר, לאלכסנדר ניסיון בהתמודדות על תארים ברמה המקומית וניסיון בינלאומי במספר רב של מפעלים. אנו רוצים לאחל לאלכסנדר התאקלמות וקליטה מהירה בביתו החדש והמון הצלחה באתגרים המשותפים בירוק. ברוך הבא".

אולכסנדר סירוטה, מכבי חיפה
אולכסנדר סירוטה, מכבי חיפה | אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

סירוטה בן ה-24 שיחק כל הקריירה בדינמו קייב ורשם 85 הופעות בקבוצה הבוגרת שלה – בין היתר שותף ב-5 מ-6 המשחקים של הקבוצה בשלב הבתים בליגת האלופות בעונת 2021/22. הוא הופיע 10 פעמים בנבחרת הצעירה של אוקראינה ורשם גם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת; נגד צ'כיה במשחק ידידות ב-2021 ומול אירלנד בליגת האומות ב-2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי