מאור לוי סיכם במכבי נתניה ויצטרף אליה במחנה האימונים

הטרייד על סף חתימה: קשר מכבי חיפה ימריא לבולגריה ויחבור לחבריו החדשים, איתן אזולאי יעשה את הדרך ההפוכה לכרמל לאחר שסיכם את תנאיו גם כן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מאור לוי סיכם את תנאיו במכבי נתניה וכבר מחר (שישי) ימריא לבולגריה ויצטרף לקבוצתו החדשה במחנה האימונים שלה, כחלק מהטרייד שבמסגרתו יעשה את הדרך ההפוכה איתן אזולאי למכבי חיפה. לוי סיכם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

מוקדם יותר היום התרחשה תפנית כאשר הקשר, שבעונה שעברה שיחק כמושאל במכבי פתח תקוה ובמדיה הוא קיווה להמשיך, הביע את הסכמתו לשחק במכבי נתניה – גם אחרי שקיבל הצעה משודרגת מאייל סגל. שעות ספורות לאחר מכן, נודע לוואלה על סיכום שהושג בין הצדדים ושבמסגרתו כבר מחר ייצא הקשר לבולגריה, שם נמצאים מרקו בלבול ומי שיהיו חבריו החדשים במחנה אימונים לקראת העונה שבפתח.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט – לחצו כאן להורדה

מאור לוי, איתן אזולאי
מאור לוי, איתן אזולאי | מערכת וואלה, .

כאמור, לוי קיווה להמשיך במכבי פתח תקוה, אלא שההצעה של אבי לוזון לא הייתה מספקת עבור יעקב שחר שדרש כ-600 אלף יורו. כך נסללה דרכו של לוי למכבי נתניה, כחלק מהטרייד שבזכותו ברק בכר יקבל את איתן אזולאי – מכבי חיפה גם תשלם ליהלומים עבור אזולאי, בנוסף להעברתו של לוי. כמו לוי, אזולאי סיכם את תנאיו עקרונית וממתין לחתימת העסקה בין המועדונים כדי לעבור.

עוד באותו נושא: מאור לוי, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי