מאור לוי חתם בנתניה, מכבי פ"ת זועמת על מכבי חיפה

הקשר כבר המריא למחנה בבולגריה, קבוצתו לשעבר טענה כי הירוקים "הערימו עלינו קשיים וביקשו סכומים חסרי פרופורציות". עסקת אזולאי סוכמה: מכבי חיפה תשלם מיליון יורו, השחקן יצטרף אחרי האולימפיאדה

(גודל טקסט)

מאור לוי חתם היום (שישי) רשמית לשנתיים במכבי נתניה, עם אופציה לשנתיים נוספות. הקשר שהצטיין במדי מכבי פתח תקוה בעונה שעברה כבר המריא לבולגריה, ויצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים. כזכור, בנתניה לא הסכימו להתפשר בנוגע להגעתו של הקשר במסגרת עסקת מכירתו של איתן אזולאי למכבי חיפה וברגע שלוי נתן את הסכמתו לעבור למדים השחורים-צהובים, המגעים עמו נסגרו במהירות יחסית.

למעשה, מתווה העסקה המסקרנת כבר סוכם: חיפה צפויה לשלם כמיליון יורו בנוסף למאור לוי, אם כי האפשרות לשלב שחקן נוסף בטרייד ולקזז את סכום הרכישה נשקלת. כך או כך, התנאים של אזולאי מסוכמים בשורות הירוקים, אליהם יצטרף לאחר שיחזור מטורניר הכדורגל באולימפיאדה.

במכבי פתח תקוה, שם ניסו להשאיר את השחקן, הגיבו ואמרו: "מודים למאור לוי על עונה וחצי נפלאות. לצערנו, מכבי חיפה ביקשה סכומים חסרי פרופורציות והערימה קשיים בכדי שהמועדון לא יוכל לקנות את מאור. הצענו הצעה לרכישת השחקן מהגבוהות שידע המועדון, אך לצערנו זה לא הספיק ואנו נערכים למציאת מחליף בימים הקרובים".

המטרה של הצוות המקצועי בראשותו של המאמן מרקו בלבול, תהיה להכניס את לוי לעניינים כמה שיותר מהר. מי שכבר הצטרף למחנה של היהלומים, הוא הקשר פרדי ורגאס שנחת בבולגריה אחרי שסיים חופשה בוונצואלה. בנתניה מייעדים לורגאס תפקיד משמעותי מאוד בחלק הקדמי וגם במקרה שלו, ינסו להכניס אותו לעניינים כמה שיותר מהר, על מנת שיחזור לכושר משחק וישתלב מבחינה מקצועית וחברתית במועדון.

הקשר הניגרי אובונג אקפאי, 28, שמשחק במגוון תפקידים בחלק הקדמי, צפוי להגיע היום או מחר להתרשמות במחנה האימון של מכבי נתניה. ב-2016 נרכש אקפאי על ידי מכבי חיפה, לאחר מכן עבר לפ.צ. זלין מהליגה הצ'כית ועונה לאחר מכן נמכר לויקטוריה פלזן, שם שיחק במשך שבע עונות. הוא צפוי להצטרף למחנה של נתניה וינסה להרשים את הצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי