דור פרץ: "מקווה שנקבל את מילסון בראש נקי, כמו פעם"

play
מסר למילסון. פרץ | מערכת וואלה, יותם רונן
תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב – אומוניה ניקוסיה 0:2 02:06

קשר מכבי תל אביב התייחס לסערה סביב האנגולי: "להיות במועדון כזה זו פריבילגיה". על ההצעות שקיבל בקיץ: "כל עוד אני פה, אני במלוא הכוח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (שני) את העונה עם משחק אלוף האלופים נגד מכבי פתח תקוה, ודור פרץ מקווה שעונת 2024/25 תהיה מוצלחת לפחות כמו 2023/24. במסיבת העיתונאים בה הוצג המאמן החדש ז'ארקו לאזטיץ', דיבר באריכות גם הקשר.

"זה חלק מהכדורגל, צריך להתאים את עצמנו כשחקנים מאוד מהר לכל מה שמתרחש", אמר פרץ על החלפתו של רובי קין בלאזטיץ'. "זכינו בצוות ברמה מאוד גבוהה, עם דרישה מאוד גבוהה וכמובן שמחנה האימונים עזר לנו להתאים את עצמנו לדרישות ולעקרונות המשחק. זו המטרה שלנו כשחקנים, להתאים את עצמנו כמה שיותר מהר ולנוע קדימה יחד עם הצוות החדש".

על ההבדלים לעומת צוות האימון הקודם: "כל צוות בא עם דרישות שונות ועקרונות משחק שונים. כיאה למכבי תל אביב, גם הצוות הזה – כמו הקודם – רוצה לשחק כדורגל התקפי, מלא בתשוקה, קצב ואגרסיביות. הדרישה הגבוהה של הצוות הנוכחי תדחוף אותנו קדימה ותמשוך אותנו למעלה במשך כל העונה".

דור פרץ, מכבי תל אביב
מסר למילסון. פרץ | מערכת וואלה, יותם רונן

פרץ הוסיף: "תמיד לוקח זמן לארגן קבוצה, אם זה מבחינת שחקנים חדשים ומבחינת צוות חדש. הצוות התאקלם מהר ודרש את הדברים שהוא רוצה מאוד מהר, אנחנו פה להישמע להוראות ולהתאים את עצמנו לקצב. כל שחקן שהיה שנה שעברה וזכה בתואר חש המון אחריות להגן על התואר, להביא אותו שוב הביתה. פשוט נעשה את הכי טוב שלנו כל יום".

על ההצעות שקיבל בקיץ, כביכול: "כנראה שלא היה על מה לדבר יותר מדי, אז כתבתם עליי. היה קצת משעמם בטח. כל עוד אני פה, אני במלוא הכוח ושום דבר לא מעניין אותי חוץ מזה. תמיד יש דיבורים סביב קבוצה גדולה, זה לגיטימי, הרכבת במועדון גדול כמו מכבי תל אביב ממשיכה לדהור. ראינו את ערן, בעזרת השם מילסון, זו הפריבילגיה שלנו להיות במועדון כזה. גם בתקופות שהדברים לא ברורים, הם נהיים בהירים מהר מאוד".

על סאגת מילסון אמר פרץ: "מכבי תל אביב מועדון שיודע לתפעל כל נושא, ראינו את זה בעבר. זה נושא שמקבלי ההחלטות יידעו לתפעל, כשחקן אני מקווה לדבר אחד – שנזכה במילסון בראש נקי ושיבוא ליהנות מהמשחק כמו שהוא היה. זה תפקיד של מקבלי ההחלטות במועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי