זלקה: "לא זוכר שנה שבה יצאנו למחנה עם סגל כמעט סגור"

קפטן הפועל חדרה לפני ההמראה לפולין: "הרבה שחקנים ממשיכים מהעונה שעברה, אני מאוד אופטימי". המאמן חיים סילבס: "מחכה לזה מאוד"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תמריא היום (שני) אחר הצהריים למחנה אימונים של שמונה ימים בשדליץ, פולין. במהלך המחנה תקיים הקבוצה שני משחקי אימון, ביום שישי מול נפטונס קלייפדה הליטאית ובשני הבא מול גורניק לצ'נה הפולנית.

החלוץ ג'יימס אדניי יגיע ישירות לפולין ויחבור לחבריו במחנה. הבלם ממאדו אמבוג' לא ימריא עם הקבוצה ויצטרף למחנה ברגע שיקבל את הוויזה שלו לפולין. כידוע, חדרה עדין לא מילאה את מכסת הזרים שלה ובמועדון ממתינים שהחלוץ גודסווי דוניו יקבל את השחרור מאפולון הקפריסאית, בה הוא חתום על חוזה לעונה הקרובה. דוניו סגר את תנאיו בחדרה, אולם עד שלא ישיג שחרור מקפריסין, לא יוכל לחתום לעונה נוספת בישראל.

שחקני הפועל חדרה מודים לאוהדים באימון הפתיחה
שחקני הפועל חדרה מודים לאוהדים באימון הפתיחה | שלומי גבאי

המאמן, חיים סילבס אמר לקראת ההמראה: "המטרה שלנו היא קודם כל להתגבש ולהתחבר. אומנם עוד לא השלמנו את כל הסגל, חסר לנו עוד זר, אבל מחנה האימונים מבודד אותך, מחזק מאוד את הטבעת הפנימית של הקבוצה, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית, ואני מחכה לזה מאוד".

הקפטן, מנשה זלקה הוסיף: "למען האמת אני לא זוכר שנה שבה הקבוצה יצאה למחנה האימונים עם סגל כמעט סגור ועם כל כך הרבה שחקנים שממשיכים מהעונה שעברה. לכן אני מאוד אופטימי ומאמין שגם מי שהצטרפו השנה יכולים לשדרג אותנו".

עוד באותו נושא: הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי