הבלם הצרפתי ז'אן מרסלן חתם בבית"ר ירושלים: "נדבך חשוב בהגנה"

play
ז'אן מרסלין, סרקל ברוז' | אימג'בנק GettyImages
צפו: בית"ר ירושלים הביסה 1:5 את הפועל ת"א והורידה אותה מתחת לקו האדום 05:10

מרסלן, 24, המתנשא לגובה 1.97 מטר ויהיה הזר הרביעי, ירוויח 225 אלף יורו לעונה. נרכש בעבר על ידי מונאקו תמורת 10 מיליון יורו. אלמוג כהן: "עבדנו קשה על המהלך"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הבלם הצרפתי ז'אן מרסלן, 24, סיכם לשנתיים בבית"ר ירושלים. הבלם המתנשא לגובה 1.97 מ' גדל באקדמיה של אוקזר, ולאחר שעלה לקבוצה הבוגרת בקיץ של 2018 ושיחק שם שנתיים, הוא נרכש על ידי מונאקו בינואר 2020 תמורת 10 מיליון יורו. בקבוצה מהנסיכות התקשה לתקוע יתד ונשלח להשאלות בסרקל ברוז' הבלגית פעמיים, עבר בקיץ הקודם בהעברה חופשית לבורדו, שם מחזיק בחוזה עד 2027. בבית"ר ירושלים הוא ירוויח 225 אלף יורו לעונה.

ז'אן מרסלן, סרקל ברוז'
ז'אן מרסלין, סרקל ברוז' | אימג'בנק GettyImages

מרסלן הוא הזר הרביעי בבית"ר אחרי סילבה, סורו ומיירון ג'ורג'. כעת בבית"ר רוצים לצרף זר לחלק הקדמי, כשהעדיפות היא לכנף-חלוץ. בית"ר יצאה הלילה למחנה האימונים בסגל חסר, כאשר מעבר למרסלין, בית"ר מעוניינת לצרף עוד לפחות 4 שחקנים, זרים וישראלים.

המנהל המקצועי, אלמוג כהן אמר לאתר הרשמי על החתימה: "עבדנו קשה במהלך התקופה האחרונה על מנת להחתים את מרסלן ואני שמח שהצלחנו לעמוד בכך. ז'אן הוא חיזוק משמעותי עבורנו. אנחנו בטוחים ביכולותיו ובתרומתו לקבוצה, והוא יהווה נדבך חשוב בהגנה שלנו. אנחנו שמחים לקבל אותו למשפחת בית"ר ומאחלים לו הצלחה רבה".

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי