"זה השחקן שחסר, נותן לו להיות מספר 10 של מכבי חיפה. הוא ימכור חולצות"

play
ברק בכר עם יעקב שחר | דני מרון
צפו: דוד ופיירו הפכו יתרון מוקדם של שחר, 1:2 למכבי חיפה על האולימפית 01:58

צירוף אפשרי של עדי יונה ("תוך שנה או שנתיים ימכרו אותו בכפול"), חזרת עומרת אצילי ("להרגשתי זו האופציה האחרונה מבחינתו") והחתמת אזולאי ("לא בא להוביל"). ראובן עטר ירה בתוכניתו של יניב קטן

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 על הנבחרת האולימפית וההחתמות של אולכסנדר סירוטה ואיתן אזולאי, כוכב העבר ראובן עטר דיבר בתוכניתו של יניב קטן ב"רדיו חיפה" והתייחס למצבה של מכבי חיפה.

עטר פתח את דבריו והתייחס לניצחון הירוקים במשחק ההכנה: "רואים את טביעת היד של ברק בכר, את הלחץ בחלק הקדמי ואת החטיפות בחצי של היריבה. זה עדיין רק מבשיל וייקח עוד זמן, אבל זה נותן לך פלאשבק ומחזיר אותך אחורה לשנים של המחויבות והסדר במשחק".

האם בגילו ליאור רפאלו יכול להוביל את מכבי חיפה? "אני שמח שרפאלוב משחק. בלי ליאור, הקבוצה קצת משעממת. לאורך כל השנים וכל האליפויות של מכבי חיפה, תמיד היו את השחקנים האטרקטיביים. דיברו על עדי יונה שיביאו אותו והלוואי שהוא יצליח להגיע למכבי חיפה, כי אני חושב שהוא ממש מתאים. במידה ולא, נשאר את ליאור. בליגה שלנו, בשנתיים הקרובות הוא יכול לסחוב את הקבוצה. אולי באירופה יהיה לו יותר קשה אבל גם שם אתה יכול לשחק עם זה".

עדי יונה, בית"ר ירושלים | ברני ארדוב

על עדי יונה: "אני נותן לו להיות מספר 10, אני מאמין שתוך שנה או שנתיים הם יוכלו למכור אותו בכפול כסף. זה שחקן שהאוהדים יאהבו ללכת לחנות ולקנות את החולצה שלו, זה מה שחסר היום במכבי חיפה. חסר את אותו שחקן שימשוך את כולם ללכת ולקנות את החולצה כמו שהיו שרי, אצילי וחזיזה. אני חושב שהוא אחד כזה והוא מתאים בדיוק למשבצת הזו".

עטר המשיך: "בכל מקרה צריך להביא מספר 10. אם אין, אז לא תהיה ברירה וליאור יהיה זה שיצטרך להחזיק את הקבוצה. איך שברק מונה היו כבר שמועות שהוא לא בונה על רפאלוב כשחקן הרכב, ידענו שלשם הוא מכוון, אבל הרצון להביא שחקנים טובים ואטרקטיביים לא יצא לפועל עד עכשיו. אם יגיע אותו שחקן אז כנראה שליאור יהיה ברוטציה ולא שחקן מוביל".

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה בחימום | דני מרון

על חזרה אפשרית של עומר אצילי: "השאלה באיזה תנאי. נראה שכמה שמכבי חיפה תעלה למעלה בשכר, זה עדיין יהיה הרבה פחות ממה שהוא מרוויח היום. ההרגשה שלי מכל מה שאני רואה ושומע, שלחזור לארץ ולמכבי חיפה זו האופציה האחרונה מבחינתו. זה לא על פי מידע ולא דיברתי, אבל לדעתי שחקן שהרוויח שני מיליון יורו בעונה אחת, לא יפסיד חצי מהסכום בעקבות זה שהוא יבוא לשחק בארץ. לדעתי הוא יחפש אופציה אחרת ואם לא ימצא אז אולי הוא יחזור למכבי חיפה".

על שחרור אפשרי של שימיץ' וצירוף איתן אזולאי: "סירוטה זה בלם יהודי ואם הוא שחקן יותר טוב משימיץ', אז למה לא? יש לנו את הקרדיט שאנחנו נותנים לברק. אם הוא לא יהיה טוב אז אנחנו נגיד את זה. אזולאי? כשהתחלתי לעקוב אחריו הוא היה פחות טוב ואז נפצע. ממה שראיתי הוא שחקן בתפקיד של ג'אבר, קינדה ועלי מוחמד, וזה יסתובב ביניהם. ג'אבר ומוחמד שחקנים ברמה מאוד גבוהה. דיברו על קינדה בזמנו כאקסט פקטור ואני אמרתי שזה שחקן שפעם יהיה בהרכב ופעם לא, ושהוא לא שחקן מוביל. אין על מה להתבסס כרגע כי אי אפשר להביא שחקנים, אז הביאו את אזולאי. הוא לא בא להוביל את מכבי חיפה אלא להיות ברוטציה".

לצד יעקב שחר: איתן אזולאי חותם בשורות מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

על שריף כיוף: "אני לא מכיר את השוער המחליף אבל נראה שהביאו שוער שיהיה במידה ויצטרכו. לגבי כיוף, הוא עשה עונה טובה וכולנו שמחנו שהחליטו סוף סוף לתת לו לשחק. הוא לקח את ההזדמנות בשתי הידיים והיו לו הרבה משחקים טובים. היו פה ושם פאשלות, אבל בגדול הייתה לו עונה טובה ואני חושב שהוא יכול להיות השוער הראשון של מכבי חיפה בדרך לאליפות. אני לא חושב שצריך למצוא מישהו אחר במקומו. אם המחליף פחות טוב, אז אולי להביא מישהו יותר טוב ושתהיה תחרות יותר חזקה. אבל את זה אנחנו נדע בהמשך. אני הייתי נותן לכיוף להיות השוער הראשון של מכבי חיפה, הוא הרוויח את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי