במכבי נתניה מרוצים ממאור לוי ו-ורגאס. ויש גם בשורה לאוהדים

play
פרדי ורגאס שחקן מכבי נתניה | אתר רשמי, מכבי נתניה
הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל (1) 00:25

המועדון הודיע שמנויי העונה שעברה ייכנסו בחינם לשני משחקים בגביע הטוטו. הקבוצה יצאה ליוון לקראת המשחק נגד פנאתינייקוס

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה סיימה הבוקר (רביעי) את מחנה האימונים שלה בבולגריה ויצאה ליוון, לקראת משחק הידידות נגד פאנאתנייקוס, מחר באתונה. נתניה קיימה שני משחקי אימון במהלך המחנה ומחר זה יהיה משחק האימון השלישי לשחקניו של מרקו בלבול, שאט אט נכנסים לקצב לקראת פתיחת משחקי גביע הטוטו בסוף החודש.

בנתניה ניצלו את מחנה האימון כדי להכניס לעניינים את שחקני הראש החדשים, בעיקר את פרדי ורגאס ומאור לוי שהגיעו לבולגריה אחרי שהמחנה כבר החל. במועדון מספרים על שביעות רצון גדולה מאוד מהשניים ובטוחים שהם יהיו שחקני מפתח בקבוצה בעונה הקרובה.

בנתניה ממתינים לבלם סימון דלי מחוף השנהב ומעריכים שהוא יענה בחיוב להצעת החוזה שכבר נשלח אליו בשבוע שעבר. דלי הגיע לביקור התרשמות ושהה בישראל שלושה ימים וכעת אמור להחזיר תשובה אם הוא מצטרף או לא.

אוהדי מכבי נתניה
| ברני ארדוב

בנתניה פנו היום לאוהדי הקבוצה ובישרו שלא יהיו שינויים במחירי המנויים ושאוהדים שהחזיקו במנוי בעונה שעברה, יוכלו להיכנס בחינם לשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו. בהודעה נכתב:

"אוהדות ואוהדים יקרים, מתוך הערכה עמוקה לנאמנותכם אנו מזמינים אתכם לחוות מקרוב את משחקי הקבוצה לפני שתחליטו על רכישת מנוי לעונה הבאה. שימו לב מחירי המנויים יהיו זהים למחירים בעונה הקודמת.

"כאות תודה על תמיכתכם המתמשכת, החלטנו להעניק למנויי העונה החולפת (2023/2024) כניסה חופשית לשני המשחקים הביתיים הראשונים בגביע הטוטו (בהתאם למקום ההושבה של המנוי). אנו מקווים לראותכם ביציעים, תומכים ומעודדים את הקבוצה שלנו. יחד, נבנה עתיד טוב יותר למכבי נתניה".

עוד באותו נושא: מאור לוי, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי