סכנין פנתה לב"ש בנוגע לאחמד, קוז'וך מתעקש להשאירו

play
המדים החדשים של הפועל באר שבע | אתר רשמי, באדיבות הפועל באר שבע
תקציר משחק הכנה (מתוקן): הפועל באר שבע – גורניק לצ'נה 1:4 01:59

בסכנין ניסו לשכנע את האדומים להשאיל את החלוץ לעונה נוספת, אך המאמן הבהיר שהוא בונה עליו. יוספי צפוי להיכלל בסגל למכבי חיפה. צפו בסרטון המרגש להשקת המדים החדשים של הקבוצה

(גודל טקסט)

בני סכנין פנתה להפועל באר שבע במטרה לקבל בהשאלה גם לעונה הקרובה את החלוץ זאהי אחמד. בסכנין מאוד רוצים שאחמד ימשיך אצלם וניסו לשכנע את באר שבע, אך המאמן רן קוז'וך הבהיר שהוא בונה על השחקן ואחרי מחנה האימונים שעבר השחקן עם הקבוצה, המאמן משוכנע שהוא יוכל לסייע לבאר שבע בעונה הקרובה. כזכור, אחמד נקנה על ידי המועדון ולכן באר שבע דחתה את הפנייה של סכנין.

הערב (חמישי) יפתח המועדון רשמית את חנות האוהדים בגרנד קניון ולאחר מכן תערוך הקבוצה אימון, בו אמור ליטול חלק גם תומר יוספי. הקשר צפוי להיכלל בסגל בשבת מול מכבי חיפה, כחלק מההכנה של הקבוצה לצמד המשחקים מול צ'רנו מורה.

בקבוצה לא מתפשרים על זרים ועדיין רוצים בלם וחלוץ באיכות גבוהה, ונמשכים המשאים ומתנים עם שני שחקנים שיתאימו לדרישות של קוז'וך.

זאהי אחמד שחקן בני סכנין חוגג שער
בונים עליו. זאהי אחמד | מאור אלקסלסי

צפו בסרטון המרגש להשקת המדים החדשים של באר שבע

עוד בבאר שבע: המועדון השיק הבוקר (חמישי) את מדי המשחק הרשמיים לעונת 2024/2025. השנה, הוחלט במועדון כי מי שיציגו את המדים יהיו חיילים, אוהדי הקבוצה, אשר נפצעו בקרבות במהלך מלחמת "חרבות ברזל".

מבין החיילים אוהדי הקבוצה ממחלקת השיקום במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה נבחרו ארבעה להשיק את המדים:

סמ"ר ערן מנחם אברהם – נפצע בפעילות מבצעית במרחב רפיח. סמ"ר עוז סבג – נפצע בפעילות מבצעית בשכונת זייתון. רב"ט נועם כהן – נפצע בפעילות מבצעית בשכונת זייתון. רב"ט שליו שלמה מלול – נפצע בפעילות מבצעית בעיר עזה.

נשיאת המועדון, אלונה ברקת, אמרה: "אין כבוד גדול יותר מלהוקיר תודה לחיילים אשר נפצעו בעת הגנתם על המולדת. הם הסיבה שבזכותה אנחנו יכולים להשיק הבוקר את המדים החדשים לקראת העונה הקרובה וככלל, להמשיך בחיינו בשגרה עד כמה שניתן. אנו, כמועדון, גאים ונרגשים לארח את החיילים ממחלקת השיקום בכל משחק בית ומקווים כי זה מקל, ולו במעט, על התקופה הלא-פשוטה שהם עוברים. אני רוצה להודות מעומק ליבי ללוחמים אשר לקחו חלק בפרויקט ולאחל להם הליך שיקום מוצלח. אני מאחלת לכלל החיילים והחיילות שיחזרו לביתם בשלום ומתפללת לחזרתם המהירה של כלל החטופים והחטופות לארצנו".

עוד באותו נושא: בני סכנין, הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי