מסתמן: זר אחד בהרכב של קוז'וך מול מכבי חיפה

מאמן הפועל באר שבע גיבש הרכב למשחק מול מכבי חיפה בגביע הטוטו על רקע הפציעות והסגל החסר: "זה ממש לא עוד משחק" (שבת, 20:30, ספורט1)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע גיבשה את מרבית ההרכב שלה לקראת הניסוי הרציני הראשון בעידן רן קוז'וך, משחק רבע גמר גביע הטוטו מחר (שבת) באצטדיון העירוני בחיפה מול מכבי חיפה (20:30, ספורט1). ללא מיגל ויטור, שיחזור רק בעוד כשלושה חודשים, וכשהיא עדיין מנסה לצרף בלם זר, אמורים לפתוח במרכז ההגנה אור בלוריאן ואיתן טיבי. גיא מזרחי יפתח כמגן ימני והלדר לופס כמגן שמאלי. בהיעדרו של ניב אליאסי יפתח בשער אופיר מרציאנו.

רן קוז'וך, מאמן הפועל באר שבע
מחכה לרכש. קוז'וך | אבי רוקח

בקישור אמורים לפתוח יחד רועי גורדנה, שי אליאס ויוני סטויאנוב כאשר בחלק הקדמי גיא בדש בכנף הימנית, רותם חטואל בכנף השמאלית ובהתקפה אלון תורג'מן. בהרכב כזה הפועל באר שבע תשתף למעשה רק זר אחד, לופס. בקבוצה יודעים שהם צריכים לקבל יותר מהשחקנים הזרים ובמקביל לחיפושים אחר בלם זר, המטרה היא גם לצרף חלוץ זר. לקבוצה יש מקום אחד פנוי לזר אחרי שחרור אימראן עומאר אולאד וגם המסלול של אנדרה פוקו אמור להסתיים בעזיבה, כך שבסוף צריכים להיות שני מקומות פנויים לזרים.

בהפועל באר שבע זוכרים היטב את המשחק המקביל שהיה לפני שנה מול מכבי תל אביב. גם אז זה היה בגביע הטוטו של מסלול האירופאיות והפועל באר שבע הובסה 6:1 באיצטדיון טוטו טרנר. "התבוסה ההיא השפיעה על כל תחילת העונה ואולי על כל העונה", אמרו הבוקר בהפועל באר שבע. "זה ממש לא עוד משחק גביע הטוטו. זה משחק שמשפיע מאוד על ההמשך".

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי