ויטור החל בשיקום אחרי הניתוח. אליאל פרץ בסגל למכבי חיפה

הבלם הוותיק אמור לחזור לקראת חודש אוקטובר, הקשר החדש צפוי לקבל דקות ראשונות הערב בגביע הטוטו (20:30, ספורט1). בבאר שבע לא שוכחים את התבוסה למכבי תל אביב באותו שלב אשתקד: "חושבים רק חיובי ובטוחים שנפתח אחרת את העונה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את ההכנות שלה למשחק גביע הטוטו הערב (שבת, 20:30, ספורט1) מול מכבי חיפה במסלול האירופאיות ותגיע בשעות הצהריים לבית מלון בחיפה, שם תשהה עד המשחק.

אליאל פרץ שהצטרף השבוע לשורות הקבוצה יתלבש למשחק הערב ויהיה בסגל והוא צפוי לדקות ראשונות בשורות הקבוצה. המאמן רן קוז'וך יוביל לראשונה את הקבוצה בעידן שאחרי אליניב ברדה והוא אמור להעלות את ההרכב איתו רץ באחרונה במשחקי האימון במחנה בפולין.

בבאר שבע לא שוכחים את התבוסה למכבי תל אביב בשנה שעברה בדיוק באותו מפעל ובאותו השלב – זה היה משחק אותו לא שכחו במועדון זמן רב והוא השפיע על כל פתיחת העונה של הקבוצה. "התוצאה ההיא מול מכבי תל אביב הגיעה משום מקום. הקבוצה היתה מוכנה בסגל כמעט מלא ושום דבר לא סימן שנחטוף שישייה ממכבי תל אביב, שבאמת השפיעה לרעה על כולנו גם באירופה וגם בפתיחת העונה", אומרים במועדון. "זוכרים את התבוסה ההיא, אבל חושבים רק חיובי ובטוחים שנפתח אחרת את העונה".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע, גמר גביע המדינה 2024
לא ממהר לקבל את רוע הגזירה. מיגל ויטור | דני מרון

הקבוצה תגיע למשחק כשהיא עדיין חסרה בלם זר שאמור לחתום ולתת מענה להיעדרות הממושכת של מיגל ויטור. גם חלוץ זר עדיין חסר וגם בעניין הזה ממתינים במועדון להתפתחויות. ויטור החל בשיקום אחרי הניתוח שעבר ובכל מקרה מעריכים כי הוא יחזור רק לקראת חודש אוקטובר.

עוד באותו נושא: הפועל באר שבע, מיגל ויטור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי