קוז'וך: "מרציאנו? מקווה שזה כמה שיותר קל. צריכים איכות מבחוץ"

play
מאמן הפועל באר שבע, רן קוז'וך | ברני ארדוב
צפו: דיא סבע כבש והקהל היה מפולג, מכבי חיפה הביסה 0:3 את באר שבע 03:30

שוער הפועל באר שבע ייבדק, מאמנו מקווה שיוכל לשחק מול צ'רנו מורה ומחכה לחיזוק: "היו נקודות אור, אבל יש הרבה על מה לעבוד". גיא בדש: "לא רצינו לפתוח ככה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

את העונה הקודמת החלה הפועל באר שבע עם תבוסה קשה 6:1 בטרנר מול מכבי תל אביב במפגש האירופיות, ואת 2024/25 פתחה הערב (שבת) עם תבוסה 3:0 למכבי חיפה בבכורה על הקווים של רן קוז'וך. ההתחלה הייתה לא רעה והיא הגיעה למצבים שלה, אבל השורה התחתונה שוב הייתה לא פשוטה. בנוסף, אופיר מרציאנו נפצע עוד במחצית הראשונה ולאור המצב של ניב אליאסי (אמור להצטרף לנבחרת האולימפית בפריז כשיחלים מהפציעה) היא עשויה להגיע למשחק הראשון מול צ'רנו מורה הבולגרית ביום חמישי עם בן גורדין כשוער הבכיר.

המאמן התייחס לפציעה של מרציאנו ואמר: "אני עוד לא יודע, נקווה שזה כמה שיותר קל. הוא ייבדק הלילה".

אופיר מרציאנו שוער הפועל באר שבע הפצוע
בהמתנה לתוצאות הבדיקות. אופיר מרציאנו | ברני ארדוב

רן קוז'וך סיכם את המשחק: "למדתי שאתה משלם על טעויות, נגד כל קבוצה. צריך להמשיך להתאמן ולעבוד קשה כדי לשפר את זה. ראיתי הרבה נקודות אור, בתחילת המשחק דבקנו בנקודות שלנו, אבל צריך לעשות את זה לאורך כל המשחק. היו הרבה דברים שאהבתי, הורדנו את מכבי חיפה נמוך וחטפנו כדורים בחצי המגרש שלהם, אבל ברור שיש עוד הרבה על מה לעבוד וצריך להביא גם איכות מבחוץ. הפועל באר שבע זה מועדון שצריך להיות למעלה, הישגי. אנחנו מכוונים לשם".

גיא בדש הוסיף: "לא רצינו לפתוח ככה. היו הרבה דברים טובים, בעיקר בחצי הראשון, אבל צריכים להשתפר. התוצאה לא טובה. הייתה לי עונה פחות טובה אשתקד. אני עובד מאוד קשה כדי להחזיר את האיכויות שאפיינו אותי לפני כן. הפועל באר שבע מועדון גדול שתמיד רוצה אליפות. אלו המטרות שלנו בכל שנה. הקמפיין האירופי? צריך לקחת את הדברים הטובים והיו הרבה דברים טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי