בכר: "שמעתי גם עידוד לדיא סבע". רפאלוב: "מבקש מהקהל לתמוך"

play
שחקן מכבי חיפה דיא סבע | ברני ארדוב
צפו: דיא סבע כבש והקהל היה מפולג, מכבי חיפה הביסה 0:3 את באר שבע 03:30

מכבי חיפה הביסה את הפועל באר שבע, אבל עיקר העיסוק היה בבוז לסבע. בכר על החיזוק: "עובדים קשה, קיבלנו ברקס מהרבה שחקנים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) ברגל ימין את עונת 2024/25, עם ניצחון 0:3 במשחק הרשמי הראשון שלה – מול הפועל באר שבע במפגש האירופיות שמעניק כרטיס לחצי גמר גביע הטוטו. הקהל הירוק החרים בחלקו את המשחק בגלל מחירי הכרטיסים וקצת יותר מ-12 אלף צופים ראו את מלך השערים דין דוד ממשיך מהנקודה בה סיים את העונה שעברה, ולאחר מכן את המחליפים גדי קינדה ודיא סבע משלימים את מסכת הכיבושים. סבע נכנס בדקה ה-65, ספג בוז מחלק מהאוהדים ואחרי שש דקות הקדים את פרנזי פיירו ודחק את השער שאולי יאפשר לו לצאת לדרך חדשה ביחסיו עם הקהל.

ביום חמישי יתחילו ברק בכר ושחקניו את המסע האירופי עם משחק "ביתי" בהונגריה מול סבאח האזרית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.

בכר ביקש לפתוח את הדברים עם מילים לזכרו של סמל ירון זוהר ז"ל שנפל בקרבות ב-7 באוקטובר. המאמן סיפר על גבורתו של סמל זוהר שהיה אוהד מכבי חיפה והחזיק בכרטיס מנוי, וגם איחל החלמה לדודתו, דלית לוי, שנאבקת במחלה קשה. לאחר מכן התפנה לדבר על המשחק.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה
הקדשה מרגשת לסמל ירון זוהר ז"ל. בכר | ברני ארדוב

על קריאות הבוז והשריקות לדיא סבע: "שמעתי גם הרבה עידוד מעבר לשריקות. אין שליטה על כולם. דיא שחקן מכבי חיפה, דיברנו על הסיטואציה הזו במסיבת העיתונאים יותר מוקדם השבוע. אנחנו בוחרים לקחת את הדברים הטובים גם מהסיטואציה הזו".

על הסגל: "שחקנים יחזרו מהאולימפית, אנחנו מקווים שגם סק יגיע בקרוב ויש שחקנים שאנחנו רוצים להביא. לא פשוט להביא זרים איכותיים בתקופה הזו, אנחנו מקבלים הרבה ברקסים. שחקנים שבסיטואציה רגילה היו מגיעים, לא רוצים לבוא עכשיו. גל אלברמן ואני עובדים מאוד קשה כדי לחזק את הקבוצה".

על החזרה: "אף פעם אין דבר כזה 'אותו דבר'. השבוע ישבתי במשרד והסתכלתי על התמונה של הקבוצה מעונת האליפות הראשונה. אתם יודעים כמה שחקנים נשארו? שלושה. לכל עונה יש את הסיפור שלה".

על המשחק נגד סבאח ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס ליג: "הלוואי שיהיו לנו כמה שיותר טיסות השנה, שנהיה עייפים… אנחו צריכים לעבור שלב, אבל היריבה מאוד חזקה. אני רוצה לראות שיפור ממשחק למשחק. קיבלנו בראש מהאולימפית במשחק הכנה ובמשחק הבא נגדה היינו הרבה יותר טובים. גם היום חצי הראשון לא היה טוב, אבל עשינו שינויים ובמחצית השנייה הייתה לא רעה בכלל יחסית לתקופה הזו של העונה".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דיא סבע
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דיא סבע | ברני ארדוב

ליאור רפאלוב: "זה משחק ראשון של העונה. סוף יולי, מאוד חם. אחרי הכנה טובה. אני שמח שהצלחנו לנצח, היו הרבה פעולות טובות שעבדנו עליהן במחנה האימונים. היו גם דברים פחות טובים. הבקענו שלושה שערים והיינו יכולים להבקיע יותר. היתה בכורה טובה גם לשוער".

על המשחק הבא באירופה: "מתסכל שאנחנו לא יכולים לארח פה בסמי עופר מול אצטדיון מלא. זה מאוד מתסכל, חשוב לנו מאוד לעשות עונה אירופאית טובה".

על שריקות הבוז לדיא סבע: "באופן כללי בצוות המקצועי החליטו שדיא הוא חלק מאיתנו והוא יעזור לנו להגשים את המטרות. יש חלק שהיו נגדו, הרבה היו בעד. אנחנו נשתדל לעזור לו לעבור את התקופה הזו. אני קורא לכל הקהל לתמוך בו ואני באופן אישי הייתי שמח שהקהל יתרכז בלתמוך בקבוצה כי לאוהדים יש משקל מאוד חשוב. קורא לאוהדים לתמוך בקבוצה. בסופו של דבר הצוות החליט שהוא צריך להיות פה וצריך לשים את הדברים האלו מאחור. מגיל נוער ערבים ויהודים ידעו לשתף פעולה, זה מה שמסמל את המועדון – דו קיום".

עוד באותו נושא: ברק בכר, דיא סבע, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי