שוב הפועל באר שבע מרגישה מקופחת. התוצאה חידדה: חייבים רכש

play
אליאל פרץ, הפועל באר שבע | ברני ארדוב
צפו: דיא סבע כבש והקהל היה מפולג, מכבי חיפה הביסה 0:3 את באר שבע 03:30

במועדון מרגישים אומנם פספוס בגלל דקות טובות, אבל בשורה התחתונה מבינים שנדרש חיזוק בבלם זר כדי למלא את החלל שהותיר ויטור. פציעת מרציאנו תחייב את הקבוצה לבדוק האם אליאסי יטוס לצרפת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מההפסד אמש למכבי חיפה בגביע הטוטו. התחושה בקבוצה הבוקר היא של פספוס נוכח דקות טובות שהיו במשחק אבל בשורה התחתונה הקבוצה הובסה, לא 1:6 כמו לפני שנה אבל 3:0 זו תוצאה רעה מאוד לכל קבוצה ובטח לקבוצה שרוצה להיאבק מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב על כל התארים. "נכנענו לשערים כל כך קלים וגם החלפת שוער זה לא תירוץ", אמרו אמש גורמים במועדון והתייחסו לפציעה של אופיר מרציאנו. "התוצאה משקרת אבל היא שוב מצטרפת למשחקים בהם נראינו טוב מול מכבי חיפה והפסדנו. המחמאות לא יכולות לנחם".

התוצאה אמש חידדה את הצורך להתחזק בבלם זר איכותי שישדרג את מרכז ההגנה בהיעדרו של מיגל ויטור הפצוע וגם את החובה למצוא חלוץ זר יותר טוב שלצד עבודת הלחץ שמבקש רן קוז'וך, גם יודע להתמצא מול השער ולנצל מצבים.

אופיר מרציאנו שוער הפועל באר שבע הפצוע
בהמתנה לתוצאות הבדיקות. אופיר מרציאנו | ברני ארדוב

בכל הקשור לפציעת מרציאנו, היא תחייב את הפועל באר שבע לבדוק היום לאן הולך הסיפור עם ניב אליאסי. בקבוצה יבדקו האם השוער יטוס לצרפת ויצטרף לנבחרת האולימפית או שהוא יישאר בארץ להמשך טיפולים ואולי יוכל לטוס עם הפועל באר שבע למשחקים מול צ'רנו מורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי