מכבי נתניה תחתים עוד 3 שחקני רכש לפחות, ג'אבר האריך חוזה

play
כארם ג'אבר, שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב
צפו: מכבי חיפה ספגה שלושה שערים מול 10 שחקנים ועפה מגביע המדינה 05:35

הצוות המקצועי מתכנן לצרף בלם זר וקשר אחורי בעל שיעור קומה אחרי מכירת אזולאי ואנו. ג'אבר על הארכת החוזה ב-3 שנים: "בטוח שנצעיד את המועדון לשיאים והישגים"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (ראשון) שכארם ג'אבר, הקפטן והמגן הימני של הקבוצה, האריך את חוזהו במועדון לשלוש עונות נוספות, עם אופציה לעונה רביעית. "אני שמח וגאה להמשיך להיות חלק מהמשפחה הצהובה בשלוש השנים הבאות, אני בטוח שיחד איתכם, האוהדים, נצעיד את המועדון לשיאים והישגים", אמר ג'אבר אחרי החתימה.

בנוסף, מכבי נתניה מעוניינת לצרף שחקנים נוספים לסגל. הקבוצנ סיימה בסוף השבוע את מחנה האימונים שלה בבולגריה, תחזור מחר לאימונים ותחל בהכנות לקראת משחק הפתיחה של גביע הטוטו, נגד הפועל חדרה ביום ראשון הבא.

בנתניה הביעו שביעות רצון גדולה מההכנות עד כה, אולם במועדון מדגישים שנכון לעכשיו התכנון הוא לצרף עוד שלושה-ארבעה שחקני רכש, בנוסף לפרדי וארגס, הריברטו טבארש, מאור לוי ורז מאיר שכבר הוחתמו. מכירתו של איתן אזולאי הבטיחה הכנסה של כמיליון יורו וחצי לקופת המועדון, בנוסף לכרטיסו של מאור לוי שהועבר לקבוצה וכעת ממתינים להשלמת עסקת מכירתו של בוריס אנו לדי.סי.יונייטד, שצפויה להכניס למעל משני מיליון יורו נוספים.

על פי התכנון של הצוות המקצועי, יש כוונה להחתים בלם זר, כאשר לצד ההמתנה לבלם סיימון דלי מחוף השנהב, שטרם החזיר תשובה, כבר בודקים במועדון בלמים זרים נוספים. בנוסף לכך הוקצב סכום כסף גבוה, כדי להחתים קשר אחורי זר בעל שיעור קומה, שיחליף את בוריס אנו שיעזוב בקרוב וכן מחפשים בצוות המקצועי שחקן הגנה ישראלי נוסף ועוד קשר ישראלי שייתן למאמן מרקו בלבול אופציות נוספות בחלק הקדמי.

מרקו בלבול מכבי נתניה צוהל
מרקו בלבול מכבי נתניה צוהל | ברני ארדוב

נציגיו של הבלם ג'ואל אבו חנא, שלא המריא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה, מממשיכים במגעים הכספיים, עם ראשי נתניה, על מנת לנסות ולמצוא פתרון להישארותו של הבלם, שחתום על חוזה לעונה הקרובה. אבו חנא התבקש לקצץ בשכרו, אך לא הסכים לעשות זאת וכעת מנסים נציגיו להגיע להסכמות עם ראשי נתניה.

הקשר הניגרי אקפאי אובונג, שנבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים בבולגריה, שוחרר מהקבוצה, לאחר שהוחלט שלא לצרפו.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי