מתאמן בנפרד: יונתן כהן בדרך החוצה ממכבי תל אביב

play
שב ל-11. כהן | אריאל שלום
מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים עם 0:2 על מכבי פ"ת, שער נפלא לזהבי 02:44

שחקן הכנף שלא היה מעורב בהכנות לסטיאווה בוקרשט והתבקש לערוך אימונים לבד, לא ימריא לרומניה ומסתמן כי דרכו בקבוצה הסתיימה. מילסון צפוי לקבל דקות במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יונתן כהן לא ימריא מחר (שני) עם מכבי תל אביב למשחק הראשון נגד סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות, ומסתמן כי הוא סיים את דרכו בקבוצה. כהן מחזיק בחוזה לעונה הקרובה, אולם לוואלה ספורט נודע שמכבי תל אביב הודיעה לו שעליו להתייצב לאימונים בשעות נפרדות מהקבוצה, כך שלמעשה הוא עורך אימונים אישיים ולא נוטל חלק בהכנות למשימות הראשונות העונה.

כזכור, כהן השתתף באימונים שקדמו למשחק אלוף האלופים נגד מכבי פתח תקוה, אבל לא נכלל בתרגולים הטקטיים. בהמשך, כאמור, נמסר לו שלא להגיע לאימונים הקבוצתיים והוא עבר להתאמן בנפרד.

מי שכן צפוי להיות על הטיסה של מכבי תל אביב לרומניה הוא מילסון, שגם הערב קיים אימון מלא עם יתר השחקנים של ז'ארקו לאזטיץ', בצל הפרסומים על ההצעות מהכוכב האדום בלגרד עבורו. לפחות בשלב זה, עושה רושם שההצעה של הסרבים לא תואמת את הדרישות הכספיות של הצהובים ונראה שגם השחקן עצמו לא להוט לעבור לשם. מילסון צפוי להיות בסגל האלופה הישראלית למשחק בבוקרשט, והסיכויים שייקח חלק במשחק גבוהים.

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן חוגג עם מילסון
שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן חוגג עם מילסון | מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב תחסר כמובן את שחקני הנבחרת האולימפית שנמצאים בפריז לקראת פתיחת הטורניר ביום רביעי הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי