שואו הושאל לדאלאס, האחים שיבלי האריכו חוזה במכבי חיפה

play
משפחה ירוקה גם בשנים הקרובות. חמזה וג'אד שיבלי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
צפו: דיא סבע כבש והקהל היה מפולג, מכבי חיפה הביסה 0:3 את באר שבע 03:30

לקבוצת ה-MLS תהיה אופציה לרכוש את הקשר האנגולי. חמזה חתם לשלוש שנים נוספות וככל הנראה יושאל, אחיו ג'אד חתם לשנתיים: "התפתחו נהדר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כצפוי, מכבי חיפה הודיעה הערב (שני) באופן רשמי על השאלתו של שואו לדאלאס מה-MLS עד תום העונה, עם אופציית רכישה. קשר נבחרת אנגולה הצטרף לירוקים בקיץ שעבר, אך התקשה לתקוע יתד ולא נלקח בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה.

עוד היום, הודיעה מכבי חיפה על יום מרגש במשפחת שיבלי: חמזה האריך את חוזהו בקבוצה הבוגרת בשלוש שנים נוספות, בעוד אחיו ג'אד, קשר קבוצת הנוער, חתם לשנתיים עם אופצייה לשנתיים נוספות. "אני שמח לחתום על חוזה חדש, לשלוש שנים נוספות. מכבי חיפה היא הבית שלי ואין מאושר ממני", אמר חמזה שיבלי, שככל הנראה יושאל בעונה הקרובה.

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים מאוד להודיע על הארכת הסכמו של חמזה שיבלי. חמזה משחקני הדור הבא של המועדון ואנו מצפים לראותו צומח ומתפתח והופך לשחקן משמעותי בסגל הקבוצה בקרוב. בהצלחה מכל הלב".

חמזה שיבלי, ג'אד שיבלי
משפחה ירוקה גם בשנים הקרובות. חמזה וג'אד שיבלי | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מנכ"ל המועדון איציק עובדיה: "אני שמח על ההחתמה של חמזה וג'אד. שניהם שחקנים מוכשרים שהתפתחו נהדר במחלקת הנוער שלנו, שחקני בית עם זיקה למועדון. חמזה, שכבר עלה לקבוצת הבוגרים הראה את יכולתיו, ואין לי ספק שהוא עוד יתרום רבות למכבי חיפה. חמזה וג'אד הגיעו אלינו מהכפר שיבלי שבגליל התחתון מגיל צעיר מאוד, והשתלבו בצורה מדהימה. אנו מאחלים להם בהצלחה".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, שואו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי