בכושר מפתיע: יחזקאל עשוי להיכלל בסגל לגומלין מול סטיאווה

play
שגיב יחזקאל, מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים עם 0:2 על מכבי פ"ת, שער נפלא לזהבי 02:44

אחרי שחתם על החוזה הגדול במכבי תל אביב, שחקן הכנף עשוי להשתלב מהר מהצפוי בסגל של לאזטיץ'. בסביבתו מספרים: למרות שהיה מחוץ למסגרת תחרותית במשך זמן רב, הוא נמצא ברמת מוכנות גבוהה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לצד ההכנות למשחק החשוב הערב (שלישי, 20:30, ספורט1) ברומניה ואולי בגללו, מכבי תל אביב הודיעה אמש באופן רשמי על החתמתו של שגיב יחזקאל לשלוש שנים. שחקן הכנף ירוויח שכר המוערך ב-430 אלף יורו לעונה, כאשר בחוזהו יש אופציה להאריך לעונה רביעית.

במכבי תל אביב הזדרזו להודיע אמש על ההחתמה כדי לאפשר לעצמם להוסיף את יחזקאל לרשימת הסגל למשחקים מול סטיאווה בוקרשט ונראה שכבר לגומלין הוא יכול לעמוד לרשותו של ז'ארקו לאזטיץ'.

יחזקאל לא שיחק בשבעת החודשים האחרונים מאז הפרשה באנטליאספור הטורקית, פרק זמן ארוך לכל הדעות, אולם בסביבתו מספרים שלצד עליות וירידות במצב הרוח בשל פרק זמן הארוך שלא התקבל מענה מאופ"א, הוא דאג לשמור על עצמו מבחינה גופנית ועבד ללא הפסקה, גם בפן האירובי וגם בפרמטרים של סיומת מול השער, טכניקה וכל מה שקשור לעבודה עם כדור על הדשא.

שגיב יחזקאל, מכבי תל אביב
שב לקדנציה שלישית במכבי תל אביב. שגיב יחזקאל | אתר רשמי, מכבי תל אבי בכדורגל

יחזקאל אומנם לא שיחק, אבל מי שעקב אחרי האימונים שלו בחצי השנה האחרונה יעיד שהוא עבד בקצבים גבוהים ביותר ולפחות בפן הפיזי, מכבי תל אביב תקבל שחקן מוכן שיוכל להיכנס במהירות לקצב האימונים של הקבוצה, בטח ביחס לעובדה שמדובר בחודש ראשון של פעילות ובשלב מאוד מוקדם בעונה עצמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי