שיא מנויים וספונסרים: מה גרם לאברמוב להתעניין באצילי?

בעלי בית"ר ירושלים מוכן ללכת רחוק מאוד מבחינה כלכלית כדי להחזיר את הקשר למועדון בו החל את דרכו בליגת העל: "לצרף אותו זה להטיל פצצה. הוא על זה ב-100%". הבעיה: בדרך לשם עשויים להתגלות לא מעט מכשולים. פרטים חדשים מאחורי הקלעים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

על פניו, נשמע הזוי שברק אברמוב יתעניין בעסקה לצירופו של עומר אצילי לבית"ר. גם אחרי שיקבל פיצוי ויעזוב את אל עין, אצילי כביכול לא בסקאלה של בית"ר ויחד בעיית המיסוי, כל העסק הופך למסובך יותר.

אבל מבחינת אברמוב מדובר באירוע אחר. בעלי בית"ר רואה באצילי שחקן שובר שוויון לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם שיווקית ותדמיתית. הוא מאמין שאצילי יכול להביא את בית"ר לשיא של מכירת מנויים ומרצ'נדייז, שיוביל להצטרפות של נותני חסות ולהתגייסות של לא מעט גורמים, כאלה שייצרו סביב הקבוצה באזז ברמה אחרת לגמרי.

"זאת עסקה לא פשוטה אפילו למכבי חיפה, אז ברור שגם לבית"ר ירושלים. אבל ברק אברמוב על זה ב-100%", אומרים גורמים במועדון. "הוא מוכן ללכת לסכומים שלא שילם אף פעם, הוא מבין את המשמעות של צירוף שחקן כמו אצילי לבית"ר ומבין שלהחתים אותו זה להטיל פצצה. אבל הכל שם מסובך כרגע".

עומר אצילי שחקן אל עין במסיבת עיתונאים
עומר אצילי | אתר רשמי, אל עין

מדובר בעסקה מאוד מורכבת שלא תהפוך לרלוונטית עד שאצילי לא יסגור את ענייניו באל עין ויפתור את בעיית המיסוי. עבור השחקן, יתכן שיהיה עדיף להעביר את העונה הקרובה בחו"ל כדי לא להיקלע לבעיות המיסוי ולחזור לארץ רק בהמשך.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, עומר אצילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי