שוראנוב וקנדיל פצועים ולא ייצאו עם מכבי חיפה להונגריה

play
אריק שוראנוב מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
צפו: דיא סבע כבש והקהל היה מפולג, מכבי חיפה הביסה 0:3 את באר שבע 03:30

החלוץ שחזר אחרי היעדרות ארוכה סובל ממתיחה במפשעה, המגן נפצע מול באר שבע וייבדק. שניהם לא ימריאו עם הקבוצה למשחק נגד סבאח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ביש מזל: אריק שוראנוב חזר רק לאחרונה מפציעה לא קלה שהשביתה אותו כמעט לכל אורך העונה החולפת, אבל היום (שלישי) נפצע שוב. על פי הודעה רשמית מטעם מכבי חיפה הוא סובל ממתיחה במפשעה, ו"בהמשך תתברר חומרת פציעתו".

שוראנוב בכל מקרה לא ימריא עם מכבי חיפה להונגריה, שם תקיים הקבוצה ביום חמישי את משחקה הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג מול סבאח.

גם מאור קנדיל לא ימריא עם הקבוצה להונגריה בשל פציעה. המגן הוותיק נפגע בברך במהלך משחק האירופאיות נגד הפועל באר שבע ולמרות שמבדיקה ראשונית לא נראה כי מדובר בחבלה רצינית, הצוות הרפואי החליט לשלוח אותו לבדיקת MRI.

אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה
חסר מזל. שוראנוב | מאור אלקסלסי

כזכור, מכבי חיפה קיבלה בתחילת השבוע את עבדולאי סק, שנחת בישראל אחרי ששובו ארצה התעכב מסיבות משפחתיות. סק בכל מקרה לא צפוי לשחק נגד סבאח, אולם יתחיל באימונים במטרה לחזור לכושר משחק.

הבלם ימריא בכל זאת להונגריה יחד עם השחקנים. הוא יתאמן עם הקבוצה בחו"ל וכן יערוך אימונים אישיים. בעקבות ההיעדרות של קנדיל, ברק בכר מתלבט אם לעלות אם שלושה בלמים כשדולב חזיזה או עילאי חג'ג' יתופקדו על כל הקו, או שמא להחליף מערך ולעלות עם דניאל סונדגרן כמגן ימני.

עוד באותו נושא: אריק שוראנוב, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי