בגלל ההצעה החדשה: מילסון מחוץ לסגל בבוקרשט

play
מילסון שחקן מכבי תל אביב בחימום | אריאל שלום
מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים עם 0:2 על מכבי פ"ת, שער נפלא לזהבי 02:44

במכבי תל אביב החליטו לא לשתף את הכוכב האנגולי לאור האפשרות שיימכר לכוכב האדום בלגרד. אבישי כהן אמור לפתוח מול סטיאווה, אסנטה יתופקד כבלם (20:30, ספורט1)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב החליטו להשאיר את מילסון מחוץ לסגל למשחק הערב (שלישי, 20:30, ספורט1) מול סטיאווה בוקרשט, לאחר שהכוכב האדום בלגרד שדרגה שוב את הצעתה הכספית עבור שחקן הכנף האנגולי וייתכן שהמגעים בין המועדונים ייכנסו כעת לישורת אחרונה. בכל מקרה מבינים במכבי תל אביב שמילסון לא מעוניין להישאר ומעדיף לעבור למועדון אחר, כך שמסתמן נכון לעכשיו שדרכו במועדון מתקרבת לסיומה.

הנרי אדו צפוי לפתוח בכנף שמאל בהיעדרו, כאשר בצד ימין עשוי לקבל את המקום אבישי כהן. המאמן ז'ארקו לאזטיץ' רוצה להעביר את ההכרעה לגומלין בשבוע הבא ובמהלך טקטי הוא אמור להעלות את כהן בכנף הימנית, כשם שעשה במחצית השנייה של משחק אלוף האלופים מול מכבי פתח תקוה. במקרה כזה כהן יפתח במקום דן ביטון על הקו הימני.

שינוי נוסף שמתוכנן הוא הצבת טייריס אסנטה בתפקיד הבלם. ההולנדי שיחק כמחליף מול מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר וייתכן מאוד שהוא יעלה בהרכב הערב, במרכז ההגנה במקום מתן בלטקסה.

טייריס אסנטה מכבי תל אביב
לא מספיק טוב בשביל להוביל את הגנת מכבי תל אביב? אסנטה | דני מרון

מכבי תל אביב מאוד מקווה להשיג מקדמה איכותית לפני הגומלין אותו תארח ב-31 ביולי בבודפשט.

המנצחת במפגש בין מכבי תל אביב לסטיאווה, תעלה לסיבוב המוקדמות השלישי ותשחק שם נגד ספרטה פראג (צ'כיה) או שמרוק רוברס (אירלנד). המפסידה תנשור למוקדמות הליגה האירופית, למפגש עם יגיילוניה ביאליסטוק (פולין) או פוניבז' (ליטא)

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי