מאזן מושלם במחנה האימונים: 2:4 לבית"ר על ספטמברי סופיה

שועה (35), מוזי (45), שער עצמי (46) ומרקוביץ' הצעיר (74) סידרו לירושלמים ניצחון שלישי בהכנה בבולגריה. בכורה למרסלן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במקביל להודעה המפתיעה על החתמתו של פטריק טוומאסי, בית"ר ירושלים חתמה הערב (שלישי) את מחנה האימונים שלה בבולגריה עם ניצחון שלישי בשלושה משחקים: 2:4 על ספטמברי סופיה. היריבה כבר החלה את הליגה המקומית שלה עם הפסד 1:0 אתמול לברואה וכמובן עלתה בהרכב משני, מה שהקל את המלאכה על הירושלמים שניצחו לפני כן 1:2 את לוקומוטיב גורנה ברביעי שעבר ו-3:4 את בררה סטרומיצה מצפון מקדוניה בשבת.

גריגורי מורוזוב פתח בעמדת המגן השמאלי במקום לי-און מזרחי, בשינוי היחיד שביצע ברק יצחקי בהרכב, ואחרי 35 דקות משעממות ידע ירדן שועה לנצל טעות בהגנה כדי לכבוש. ספטמברי השוותה עם מספרת נפלאה מ-16 מטרים בדקה ה-42, אבל שועה בישל לטימו מוזי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ושער עצמי של הנבחן הישראלי עמית מוסרי בפתיחת המחצית השנייה סייע להגדיל את התוצאה. הבלם החדש ז'אן מרסלן נכנס כמחליף בדקה ה-63 ואחרי תשע דקות ראה את רז כרמי סופג שער מיותר, אבל נדב מרקוביץ' הצעיר סגר עניין בדקה ה-74 אחרי מבצע של מוזי וקבע רביעייה שנייה ברציפות.

הרכב בית"ר ירושלים: מיגל סילבה, זוהר זסנו, ליאל דרעי, גיל כהן, גריגורי מורוזוב, איסמעילה סורו, ירין לוי, דור מיכה, טימו מוזי, ירדן שועה, מיירון ג'ורג'.

כן שותפו: רז כרמי, ז'אן מרסלן, נהוראי דבוש, לי-און מזרחי, נדב מרקוביץ', יאן יוסופוב, ניב קורנפיין.

בית"ר ירושלים, תמונה קבוצתית
ה-11 שפתחו במשחק | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מהלך המשחק

דקה 35: גול! כדור עומק של מיכה לא הגיע לכתובת, אבל הגנת ספטמברי טעתה ושועה אמר תודה, עבר את השוער והעלה את בית"ר ל-0:1.

דקה 42: גול! אחרי איבוד כדור בתוך הרחבה, בית"ר נענשה עם מספרת מרהיבה מ-16 מטרים אל הקורה ופנימה. 1:1.

דקה 45: גול! שועה העביר כדור רוחב טוב מצד שמאל, מוזי נותר חופשי והרשית בנגיעה. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 46: גול! מיכה מסר שמאלה למורוזוב שהכניס כדור חזק לרחבה, השוער הדף על הנבחן מראשון לציון עמית מוסרי ומשם אל הרשת. 1:3 לבית"ר.

דקה 72: גול! בעיטה חלשה מחוץ לרחבה תפסה את רז כרמי לא מוכן, כאשר השוער של בית"ר היה צריך לקחת את הכדור שמצא את דרכו לרשת וצימק ל-3:2.

דקה 74: גול! מוזי פרץ נהדר מצד שמאל והעביר כדור רוחב, מרקוביץ' המחליף הרשית מקרוב וקבע 2:4.

בית"ר היא הקבוצה החופשית בבית ב' של גביע הטוטו, שייצא לדרך ביום ראשון הקרוב. משחק הבכורה הרשמי שלה יהיה ברביעי הבא (31 ביולי) בבית מול הפועל חדרה ולאחר מכן תפגוש גם את מ.ס. אשדוד, הפועל ירושלים ומכבי נתניה. אשדוד תהיה היריבה שלה גם במחזור הפתיחה של ליגת העל, שתיפתח ב-24 באוגוסט.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי