ההפתעה של בית"ר ירושלים: החתימה את פטריק טוומאסי

שחקן הכנף בן ה-30, שנמכר לפני שנה ממכבי נתניה לפאפוס, חתם לעונה אחת וירוויח כ-280 אלף יורו: "מתכוון לתת את כל כולי על המגרש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (שלישי) במפתיע על צירופו של פטריק טוומאסי, שחתם על חוזה לעונה אחת תמורת כ-280 אלף יורו ויצטרף לסגל באופן מיידי. שחקן הכנף בן ה-30, שהרשים בליגת העל במדי מכבי נתניה ונמכר בקיץ שעבר לפאפוס הקפריסאית, מגיע כמושאל לעונה ולבית"ר תהיה אופציה לרכוש אותו ב-160 אלף יורו בקיץ הבא.

לאחר החתימה אמר טוומאסי: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון הגדול הזה, בית"ר ירושלים. זו קבוצה עם קהל אוהדים מדהים ומסורת עשירה, ואני מתכוון לתת את כל כולי על המגרש כדי להחזיר את האמון שניתן בי. יש לי חוויות נהדרות מישראל ואני נרגש לחזור לכאן ולהיות חלק מהקבוצה של המדינה".

המנהל המקצועי אלמוג כהן, שהיה זה שהביא את טוואמסי לישראל בזמנו למכבי נתניה, אמר: "פטריק הוא שחקן יוצא דופן עם יכולות התקפיות נדירות. אני מכיר אותו היטב מהתקופה בנתניה ואין לי ספק שהוא יוסיף המון כוח לקבוצה שלנו וישתלב בצורה מושלמת בשיטה. הוא מביא איתו ניסיון אירופי ויכולת לכבוש שערים, ואנחנו מצפים לראות את התרומה שלו בבית"ר ירושלים. אני בטוח שהוא ירגיש בבית מהרגע הראשון".

להורדת אפליקציית וואלה ספורט החדשה

טוומאסי כבש שלושה שערי ליגה במדי פאפוס בעונה הקודמת ובישל עוד ארבעה (חמישה בכל המסגרות). במכבי נתניה הבקיע לפני כן 16 שערים ובישל עוד חמישה בכל המסגרות. הוא יהיה הזר החמישי של בית"ר וייקח חלק באימון הפתיחה עם האוהדים ביום שישי הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי