דן ביטון: "אין תירוצים, מבחינתנו תוצאת תיקו היא לא טובה"

play
דן ביטון מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

קשר מכבי תל אביב אחרי ה-1:1 בבוקרשט נגד סטיאווה ולקראת הגומלין במוקדמות האלופות: "מאמין שניראה יותר טוב בקרוב, יש מאמן חדש ודרישות שצריך להסתגל אליהן"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה בסגל חסר למשחק בבוקרשט והציגה יכולת לא משכנעת בלשון המעטה, אבל השיגה תוצאת תיקו לקראת משחק הגומלין עם סטיאווה ביום רביעי הבא בבודפשט, בירת הונגריה שבה תארח אלופת ישראל.

דן ביטון, שעלה מהספסל והבקיע את שער היתרון שהחזיק לדקות ספורות ב-1:1 מול אלופת רומניה, אמר בסיום לאתר הרשמי של המועדון: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו עדיפים, במחצית השנייה הם התעוררו. הצלחנו לעצור את המומנטום עם השער ואני חושב שהתוצאה דיי משקפת".

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

דן ביטון מכבי תל אביב
יתרון שלא החזיק זמן רב. דן ביטון | אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב, כידוע, חסרה חמישה שחקני סגל משמעותיים שנמצאים עם הנבחרת האולימפית בפריז, גם פליסיו מילסון יצא מהסגל ברגע האחרון לנוכח מכירתו המסתמנת לכוכב האדום בלגרד ובנוסף לכל היא כאמור לא תוכל לארח בישראל, אך ביטון הבהיר: "מבחינתו תוצאת תיקו היא אף פעם לא טובה, כי אנחנו רוצים לנצח כל יריבה ובכל מגרש. אין לנו את בלומפילד בשבוע הבא כך שדחיפת הקהל תהיה מאוד חסרה לנו, אבל אין תירוצים – המטרה היא לנצח ולעבור לשלב, לשמח את האוהדים שבבית ואת אלו שיגיעו".

על השבועות הראשונים עם ז'ארקו לאזטיץ' אמר לסיכום: "יש מאמן חדש וצוות חדש, דרישות אחרות ממה שהיו בעבר ואלו דברים שצריכים להסתגל אליהם. אני מאמין שניראה יותר טוב בקרוב. שוב, תיקו אף פעם לא מספק אותנו, אבל זה רק החצי הראשון ואנחנו נגיע בכל הכוח לגומלין בשבוע הבא".

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי