לא חוזר: מילסון צפוי לנסוע לבלגרד לקראת חתימה אפשרית בכוכב

play
| דני מרון
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

אחרי שהכוכב האדום שיפרה את הצעתה למכבי תל אביב והאנגולי נותר מחוץ לסגל של לאזטיץ' נגד סטיאווה בוקרשט, הוא לא ינחת עם הקבוצה בישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פליסיו מילסון לא יחזור עם מכבי תל אביב מבוקרשט וייתכן שכבר לא ישוב לישראל. הבוקר (רביעי) האלופה עושה את דרכה בחזרה ארצה אחרי ה-1:1 נגד סטיאווה במשחק הראשון בין השתיים בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, אבל על המטוס מבוקרשט לא יהיה הכוכב האנגולי שכנראה יעשה את דרכו לבלגרד לקראת חתימה בשורות האלופה המקומית, הכוכב האדום.

מילסון היה אמור להיכלל בסגל אמש מול אלופת רומניה, אך ברגע האחרון הוחלט שלא לשתף אותו בעקבות ההצעה המשודרגת שהגישו הסרבים. מכיוון שהכוכב האדום משתתפת גם כן במוקדמות ליגת האלופות ושיתוף של מילסון אמש היה מונע מהכוכב האדום לשתף אותו בשלב המוקדמות – בהנחה שאכן יעבור לקבוצה – מכבי תל אביב החליטה שלא לסכן את העסקה הפוטנציאלית והחליטה לוותר על שילובו.

שחקן מכבי תל אביב מילסון
איתו ובלעדיו זה נראה אחרת לגמרי. מילסון | אריאל שלום

כאמור, הבוקר התברר כי מילסון כלל לא חוזר איתה לישראל וייתכן שהוא בדרכו לסרביה למען השלמת המעבר. במכבי תל אביב ינסו לסיים את פרשת מילסון מהר ככל הניתן ומאחורי הקלעים כבר מחפשים שחקן כנף זר אחר שיחליף את האנגולי.

כידוע, מילסון סירב להצטרף לפתיחת ההכנות של מכבי תל אביב לקראת עונת 2024/25 ועל כן גם החרים את מחנה האימונים שלה בפולין, אך בסופו של דבר, בלית ברירה, חזר לישראל והצטרף לאימונים. בסופו של דבר, עושה רושם, המטרה שלו ושל סוכנו לכפות העברה עשתה את שלה.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי