"את הסיבה שהעולם שלי מלא בצבעים": אשת הכדורגלן הבכיר חוזרת לליגת העל

play
פטריק טוומאסי עם אשתו לידיה | מסך אינסטגרם
לא רק טוומאסי: מהו שער העונה עד כה בליגת העל? צפו בכל המועמדים 07:47

אחרי שעזבו את מכבי נתניה לטובת קפריסין, פטריק ולידיה טוומאסי ישובו לישראל, אך הפעם לצהוב-שחור של בית"ר ירושלים. הברכה המרגשת, הלימודים האקדמיים והביקור הבלתי נשכח בכותל המערבי

(גודל טקסט)

תוך כדי משחק האימון שלה במחנה האימון בבולגריה, בית"ר ירושלים הודיעה אתמול (שלישי) על החתמתו של פטריק טוואמסי. בן ה-30 חתם על חוזה לעונה אחת בבירה תחת שרביטו של ברק יצחקי, ויחזור לשתף פעולה עם אלמוג כהן, שהביא אותו לפני שנתיים למכבי נתניה. החלוץ יגיע לירושלים עם חיזוק משמעותי, אשתו לידיה, שתעשה את המעבר ארצה יחד איתו.

החתימה הגיעה ביום המאושר שלה, יום הולדתה, והכדורגלן לא שכח לברך ולרגש את 938 אלף העוקבים שלו באינסטגרם כשכתב: "יום הולדת שמח לנפש התאומה שלי. את הסיבה שהעולם שלי מלא בצבעים, ושהעתיד שלי נראה כל כך בהיר. שאלוהים היקר ימשיך לחזק אותך ויגשים את כל התשוקות שלך, הרבה אהבה". בדצמבר האחרון הם חגגו עשור משותף בערב חג המולד, אז הצהיר טוואמסי שאלו השנים "הטובות בחיי".

"המתנה הכי גדולה שקיבלתי מאלוהים היא את החיים לצידך", כתב לה הבית"ריסט החדש והחצי השני שלו חיזקה: "אהבה כמו שלנו היא נדירה". ללידיה וטוואמסי שני ילדים מתוקים שבשנה החולפת אפילו זכו לבקר עם הוריהם בכותל המערבי. מעבר לעובדה שהם יביאו לבירה את הוייב הגנאי המגניב שלהם, הזוג הצעיר מאמין חזק באלוהים ולוקחים איתם את האמונה ואת ההשגחה הפרטית לכל מקום.

אגב, לחצי השני של טוואמסי יש תואר ראשון במנהל עסקים וחוץ מלתמוך בכדורגלן שלה על כר הדשא, נראה שהיא מנהלת את המשפחה בסטייל יחודיי. נתראה בטדי, כן? 

פטריק טוומאסי, בית"ר ירושלים | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי