ברק בכר לפני סבאח: "מרגיש שהקבוצה מתחילה להתחבר"

play
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
שליח וואלה ספורט לפריז מתכונן למשחק הפתיחה של הנבחרת במשחקים האולימפיים 01:05

מכבי חיפה המריאה להונגריה לקראת המפגש הראשון עם האזרים במוקדמות הקונפרנס ליג: "משחק בית לכל דבר, אין תירוצים", הוסיף המאמן. קורנו: "השתפרנו מאז ההפסד לנבחרת האולימפית" (חמישי, 20:15, ספורט4)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מקווה לחזור לקונפרנס ליג. בעונה שעברה היא נשרה למפעל משלב הבתים של הליגה האירופית וכעת היא מקווה להעפיל דרך המוקדמות – הדרך שלה לשם מתחילה מחר מול סבאח האזרית (חמישי, 20:15, ספורט4) במשחק "בית" בהונגריה. שריף כיוף ועלי מוחמד, שריצו עונשי הרחקה מול הפועל באר שבע במוצ"ש, יחזרו ל-11 ואיתם גם דולב חזיזה שצפוי לתפוס את מקומו של מאור קנדיל הפצוע. פרט לקנדיל, גם אריק שוראנוב נותר בישראל בגלל פציעה.

מכבי חיפה ערכה אימון הבוקר ולאחר מכן יצאה לשדה התעופה והחלה את דרכה להונגריה. כמו כן, ערכה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן ברק בכר והמגן פייר קורנו. "זה משחק בית לכל דבר מבחינתנו. זו המציאות ואנחנו לא מחפשים תירוצים, גם מצפים לראות את האוהדים שלנו שם שיתנו את העידוד המקסימלי", הבהיר בכר.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

שחקני מכבי חיפה: פייר קורנו, דיא סבע, דולב חזיזה, עבדולאי סק, קני סייף
שחקני מכבי חיפה ממתינים לטיסה להונגריה | אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד אמר המאמן: "זה משחק לא קל, נגד קבוצה שסיימה בעונה שעברה בצמרת באזרבייג'ן וגם התחזקה. אני לא מנמיך את הציפיות, יהיה משחק קשה, אבל אני מרגיש שהקבוצה מתחילה להתחבר ואנחנו יודעים שמעבר לדרך גם התוצאה מאוד חשובה, כך שעלינו להגיע הכי מוכנים שיש".

קורנו הוסיף לדברי מאמנו: "צפינו במספר משחקים שלהם ואנחנו רואים שהם קבוצה טובה, אבל אנחנו נגיע עם ביטחון. אנחנו עובדים מצוין בשבועות האחרונים ואנחנו רואים את השיפור מאז ההפסד לנבחרת האולימפית. נעשה את הכל כדי לנצח, שזה הדבר הכי חשוב – להגיע לגומלין בשבוע הבא עם יתרון. היה לנו את יתרון הביתיות בליגת האלופות ובשאר המפעלים האירופיים והשנה זה לא יקרה, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה ואין לנו על מה לבכות, אלא להתייחס לזה כאל משחק בית ולעשות הכל כדי לנצח".

הרכב משוער: שריף כיוף, דולב חזיזה, דניאל סונדגרן, לורנצו שימיץ', אולכסנדר סירוטה, פייר קורנו, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, ליאור רפאלוב, דין דוד, פרנזי פיירו.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה
לא מנמיך ציפיות. ברק בכר | שלומי גבאי

סבאח מקווה להעביר את ההכרעה לאצטדיונה הביתי בשבוע הבא ומגיעה להונגריה עם תקוות גדולות, אחרי סיום עונה נהדר בראשות המאמן הקרואטי קרונוסלב רנדוליץ'. לאחר מינויו ניצחה הקבוצה שמונה מ-11 משחקיה והשיגה את המקום השלישי בליגה האזרית ואת הכרטיס לאירופה, כשבקיץ ביצעה כמה חיזוקים במטרה להצליח גם במוקדמות הקונפרנס ליג.

החלוץ הסלובקי פאבול שפרנקו, אחד המצטרפים הטריים, אמר לקראת המשחק: "מכבי חיפה יריבה טובה ונצטרך להראות את היכולות שלנו במגרש. עבדנו בשביל זה והמטרה היא לשחק טוב ולנצח. אני מקווה שנוכל לשמח את האוהדים שלנו, הקונפרנס ליג זה מפעל מיוחד. לא ידעתי יותר מדי על הקבוצה לפני כן, אבל לא הייתה לי בעיה להתאקלם כי כולם ידידותיים ומקצועיים".

הרכב משוער: יוסיף אימנוב, אמין סיידייב, סופיאן שאקלה, יון אירסבאל, בויאן לטיץ', אלבין קמאלוב, איבן לפיניצה, נמיק אלסקרוב, קאהים פאריס, ג'סי סקידיקה, פאבול שפרנקו.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי