"היה תובעני, יצאנו מזה קבוצה": הפועל ירושלים מסכמת מחנה מוצלח

play
ביום ראשון מתחילים את גביע הטוטו | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים
אחרי עבירה גסה של גלזר: אשדוד טסה לניצחון 1:3 על הפועל ירושלים 06:29

הקבוצה של זיו אריה נעלה שמונה ימים בבולגריה: "מספק מאוד, אפילו יותר מבעבר". מחמאות לפרדה: "גאווה אדירה, בטוחים ששחקנים נוספים יילכו בדרכו"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים נחתה בארץ אחרי מחנה אימונים בן שמונה ימים ב"בית הנבחרות" שליד סופיה. בקבוצה מסכמים את המחנה השנה כמוצלח במיוחד. "בתור קבוצה שמאפיין בולט שלה זה שהיא אוהבת להתאמן, ומתבססת על עבודה קשה, טקטיקה והכנה מדוקדקת של זיו אריה – למחנה יש חלק מרכזי בעונה שלנו", אמר המנהל המקצועי, שי אהרון. "נכנסנו אחרי הפגרה למעין מעבדה סופר אינטנסיבית, של שני אימונים ביום והרצאות מגוונות, הרבה תוכן. יצאנו ממנה קבוצה. זה היה תובעני עבור כולם, אבל מאוד מספק. אפילו יותר מבעבר. וכמובן, זו תמיד חוויה כיפית".

הקבוצה קלטה לשורותיה עד כה חמישה שחקנים חדשים: השוער מרקו אלצ'בסקי המקדוני, שני הצעירים שהגיעו ממכבי חיפה ינאי דיסטלפלד ויונתן ליש, הקשר האחורי ליאל צ'אנה והחלוץ הניגרי-ישראלי איבי רנסום. "הכנסנו אותם לעניינים מהר. כולם בחורים נהדרים שבעיני יתאימו ל-DNA של הפועל, חבר'ה עם פוטנציאל גדול שאוהבים לעבוד, והיה נהדר להכיר אחד את השני", סיפר הקפטן אווקה אשטה, שפותח עונת בוגרים שישית במועדון. אשטה הוסיף: "בסך הכל – שמרנו על השלד של העונה הקודמת, עם ביטון, סדריק, אלמגור, דוין, פיבן, אילוז' ושחקני הבית, שאנחנו רצים יחד כבר שנים. הציפייה היא להמשיך כמו כל שנה לעלות מדרגה נוספת גם העונה".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה
"למחנה יש חלק מרכזי בעונה שלנו". זיו אריה | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
ביום ראשון מתחילים את גביע הטוטו | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

מי שחסר בצוות הוא מאמן הכושר לידור גנון, שמשמש במקביל כמאמן הכושר של הנבחרת האולימפית. יחד איתו נמצאים בפריז שחקני הקבוצה איינאו פרדה ונועם מלמוד. אמש צפו השחקנים והצוות במשחק הפתיחה של הנבחרת מול מאלי, בו פתח פרדה בהרכב. "לראות את איינאו, ילד שגדל אצלנו מגיל אפס, מגיע לבמה הזו, זו גאווה אדירה בדרך, קודם כל כמובן שלו אישית", אמר שי אהרון. "בחרנו להתבסס במסע שלנו למעלה על תוצרת מקומית, שהיום מאיישת את הנבחרות הצעירות של ישראל. פרדה הבטיח את עתידו במועדון עם חוזה חדש לשלוש שנים, ואנחנו בטוחים שנוספים ילכו בדרך הזו".

ביום ראשון הקרוב תחל הפועל ירושלים את דרכה בגביע הטוטו, כשתתארח אצל מ.ס. אשדוד.

עוד באותו נושא: הפועל ירושלים בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי