ליאב פרדה חתם במ.ס. אשדוד, חיילים יוכלו לחדש מנוי ב-18 ש"ח

play
שחקן מ.ס. אשדוד ליאב פרדה עם הסוכן ג'קי דהן | אתר רשמי, מ.ס. אשדוד
עידו שחר באימון נבחרת ישראל האולימפית 02:01

הקשר ההתקפי הרשים במחנה האימונים בהולנד והפך למצטרף השלישי לקבוצה של אלי לוי, אחרי מתן בית יעקב ושלומי אזולאי. המועדון יצא בהטבה משמעותית וחשובה למען אנשי כוחות ביטחון

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ליאב פרדה הרשים את אלי לוי והצוות המקצועי במחנה האימונים של מ.ס. אשדוד בהולנד ובמועדון החליטו להשאיר אותו לעונה הקרובה. הקשר ההתקפי בן ה-22 חתם היום (חמישי) לשנה אחת עם אופציה.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

"שמח ונרגש לחתום באשדוד, השתלבתי בצורה טובה בחדר ההלבשה ומחכה כבר להופעת הבכורה. אעבוד קשה כדי לתרום ולעזור לקבוצה להצליח", אמר השחקן אחרי החתימה.

פרדה, שיכול לשחק גם באפגים, חוזר לליגת העל אחרי ששיחק בלאומית עם הפועל עפולה בחצי השני של העונה הקודמת. בסך הכל הוא ערך 18 הופעות וכבש שני שערים. פרדה גדל במחלקת הנוער של הפועל חדרה וכן שיחק בהפועל נוף הגליל. פרדה הוא שחקן החיזוק השלישי שמחתימה מ.ס. אשדוד הקיץ, אחרי מתן בית יעקב שבא ממכבי יפו ושלומי אזולאי שעבר מבני ריינה.

ליאב פרדה וסוכנו ג'קי דהן
הרוויח בחזרה את מקומו בליגת העל. פרדה עם סוכנו ג'קי דהן | אתר רשמי, .

בתוך כך, מ.ס. אשדוד גם הודיעה היום על צעד שמחמם את הלב. במטרה "לחבק את החיילים הגיבורים שלנו ואנשי כוחות ביטחון", החליט המועדון להעניק להם מנוי עונתי במחיר של ח"י שקלים – שהם 18 שקלים כמובן. יש לציין שמדובר בבעלי מנוי מעונות קודמות בלבד.

עוד באותו נושא: מ.ס. אשדוד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי