עירוני טבריה ממשיכה להפתיע: החתימה את ג'ורדן בוטאקה

אחרי סטניסלב בילנקי ואונדז'יי באצ'ו, העולה החדשה צירפה זר נוסף עם ניסיון בליגת העל: שחקן הכנף בן ה-31 שעזב את מ.ס. אשדוד

(גודל טקסט)

עירוני טבריה תשחק ביום ראשון בגביע הטוטו לראשונה כקבוצת ליגת העל, ובינתיים היא ממשיכה לחזק את הסגל בעזרת זרים עם ניסיון בליגת העל. אחרי סטניסלב בילנקי שהגיע ממכבי נתניה ואונדז'יי באצ'ו שהחל את העונה הקודמת בהפועל ירושלים, העולה החדשה החתימה את ג'ורדן בוטאקה, ששיתף פעולה עם באצ'ו בהפועל ירושלים ובעונה הקודמת שיחק במ.ס. אשדוד.

שחקן הכנף בן ה-31 כבש שלושה שערי ליגה במדי הקבוצה הדרומית, אחרי שלושה שערים שהיו לו בירושלים. לפני כן שיחק בפורטונה סיטארד, גנט, שרלרואה, סינט טרוידן וגם צ'רלטון ולידס האנגליות, כשעונת השיא שלו הייתה ב-2013/14, אז כבש 10 שערי ליגה במדי אקסלסיור בליגה ההולנדית השנייה. יש לו גם ארבעה שערים ב-24 הופעות בנבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו.

פרט לשלושת הזרים, טבריה צירפה לשורותיה גם את השוער דניאל טננבאום ממכבי תל אביב, את הקשר פיראס אבו עקל שחזר לליגת העל אחרי שנתיים בגבאלה האזרית ואת שחקן הכנף נואף בזיע ממכבי בני ריינה.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

ג'ורדן בוטאקה מ.ס. אשדוד
ג'ורדן בוטאקה מ.ס. אשדוד | דני מרון

השבוע העבירה טבריה את התקציב הראשוני בבקרת התקציבים, בגובה 16 מיליון שקלים. במפגש להשקת פעילות המועדון, אמר הבעלים אריה קלמנזון: "לפני ארבע שנים אני ומיקי הגענו לטבריה ומאז אנו עוברים מסע, מסע קסום עם לב ונשמה. כל שנה הצבנו יעדים שעשו אותנו טובים ויעילים יותר, כל שנה הגשמנו את היעדים. השנה אנחנו בשנה היסטורית לעיר שלמה, השנה אנו מגיעים לבמה המרכזית כסינדרלה. כל משחק ייכנס אל ספרי ההיסטוריה של המועדון. לנו נותר ליהנות ולהמשיך לחלום".

עוד באותו נושא: עירוני טבריה בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי