בכר: "נכשלנו, כל מה שעשינו לא עבד. צריכים להאמין שהכל אפשרי"

play
הסתבך. בכר | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
קרובה להדחה: מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי סבאח האזרית 03:22

מאמן מכבי חיפה אחרי ההפסד לסבאח האזרית: "ברור שהכל לא בסדר אם נגמר 3:0, לא בורח מזה. בכלל לא הצלחנו להיכנס למשחק". רנדוליץ', מאמן היריבה: "עדיין מחשיב אותם כפייבוריטים לעלות לשלב הבא"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הגיעה בעונה שעברה עד שמינית גמר הקונפרנס ליג, עונה קודם לכן שיחקה בליגת האלופות והיא סומנה כמי שצריכה גם העונה להעפיל לקונפרנס ליג דרך שלבי המוקדמות. עם זאת, היא בסכנת הדחה ממשית אחרי שהערב (חמישי), במשחק בית בהונגריה, הובסה 3:0 על ידי סבאח ותצטרך מהפך יוצא דופן בשבוע הבא באזרבייג'ן כדי להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי (חמישי, 19:00, ספורט1).

ברק בכר אמר בסיום לספורט1: "להפסיד 3:0 במשחק הראשון זה נראה לא טוב. לא היינו מספיק אמיצים וחדים בחלק ההתקפי, היינו רכים ושני השערים האחרונים שספגנו היו במעברים. לא תפקדנו כמו שצריך, נצטרך ללמוד מזה ולהיראות הרבה יותר טוב כבר בשבוע הבא".

מחמוד ג'אבר מכבי חיפה
"כשמפסידים 3:0 אז ברור שהכל לא טוב, לא בורח מזה" | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

על ניהול המשחק שלו: "כשמפסידים 3:0 אז ברור שהכל לא בסדר, שהכל לא טוב. אני לא בורח מזה. אנחנו נצטרך לדעת לנצח וללמוד מהדברים האלה. אנחנו רק בתחילת העונה, אבל היום נכשלנו. חשבנו שדיא וקינדה יוסיפו לנו יותר דינמיות, אבל בסוף ספגנו את השער השני. בכלל לא הצלחנו להיכנס למשחק, כל מה שעשינו לא עבד היום".

על סבאח והסגל החסר שעומד לרשותו: "ידענו שהיא קבוצה טובה עם שחקנים טובים ולא הקלנו ראש. ברור שעוד יצטרפו אלינו עוד שחקנים ושעלינו להתחזק, אבל זה לא תירוץ – אנחנו לא יכולים להפסיד 3:0 ואנחנו יודעים את זה. מה שיהיה זה לא משנה, צריך להסתכל על מה שיש עכשיו. אנחנו צריכים להאמין שהכל אפשרי".

במסיבת העיתונאים הוסיף: "לא היינו תכליתיים, לא היינו איכותיים. גם השינויים לא עבדו וספגנו שני שערים במעברים. ידענו שהם מסוכנים ולא הצלחנו להגיב. נצטרך להרים את עצמנו לגומלין, למרות שברור שיהיה קשה מאוד. אני מאמין בסגל ומאמין בקבוצה הזו. אפשר להפוך את הדברים. אחרי המשחק השני נסכם".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה
אכזבה גדולה. ברק בכר | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

מאמנה של סבאח, קרונוסלאב רנדוליץ', נשאר צנוע אחרי הניצחון המרשים: "ציפינו למשחק קשה מאוד, מכבי חיפה קבוצה נהדרת. שום דבר עדיין לא הוכרע, שיחקנו רק משחק אחד ויש עדיין משחק גומלין לפנינו. אני עדיין מחשיב את מכבי חיפה כפייבוריטית לעלות לשלב הבא, אבל אנחנו צריכים להוכיח שזה מגיע לנו".

עוד באותו נושא: ברק בכר, מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי