מכבי ת"א במו"מ עם ווסלי פטאטי, גם קוואדוו אופוקו מועמד

play
ווסלי פטאטי שחקן סנטוס | אתר רשמי, סנטוס
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

לספורט1 נודע שהאלופה בשיחות עם סוכנו של הברזילאי ששייך לסנטוס, במקביל על הפרק הגנאי בן ה-23 שזכה עם לוס אנג'לס FC באליפות ה-MLS ונמכר עבור 1.75 מיליון דולר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מחפשת להתחזק בכנפיים לאור עזיבתו המסתמנת של פליסיו מילסון ולספורט1 נודע על מועמדותם של שני שחקנים שמתנהלות שיחות לגביהם.

במקביל למו"מ של האלופה עם הישאם מהפועל תל אביב, בברזיל דווח שהצהובים מעוניינים בווסלי פטאטי, ברזילאי בן 20 ששייך למועדון הפאר סנטוס, כיום בליגה השנייה בברזיל ולספורט1 נודע שמכבי תל אביב במו"מ עם הסוכן שלו. בנוסף, לספורט1 נודע כי גם קוואדוו אופוקו מועמד למכבי תל אביב.

ווסלי פטאטי שחקן סנטוס
| אתר רשמי, סנטוס

פטאטי הוא שחקן כנף ימין, אבל משחק בסנטוס בעיקר בכנף שמאל דווקא וגם בעמדת החלוץ. הברזילאי בן ה-20 הבקיע 22 שערים ב-29 משחקים בקבוצה עד גיל 20 ועלה לקבוצה הבוגרת, במדיה יש לו שער אחד ב-8 הופעות ב-2024. בשבועות האחרונים איבד את מקומו בסגל ולא שיחק כלל מאז ה-1 ביולי.

קוואדוו אופוקו שחקן מונטריאול
גם הוא מועמד כמחליף למילסון. אופוקו | אימג'בנק GettyImages, Kwadwo Opoku

אופוקו הוא שחקן כנף בן 23, עם עבר בנבחרת הצעירות של גאנה. הוא נרכש לפני כשנה ב-1.75 מיליון דולר על ידי מונטריאול מליגת ה-MLS. ב-2023 הבקיע ארבעה שערים ב-12 משחקים והעונה הוסיף שער אחד בתשע הופעות, מתוכן חמש בהרכב, אחרי שנעדר כשלושה חודשים בגלל פציעה בקרסול. לפני כן שיחק בלוס אנג'לס FC, איתה זכה באליפות ה-MLS ב-2022 עם שמונה שערי ליגה.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי