אימון בכורה ליחזקאל במכבי ת"א. ההערכה: עסקת לאיוס תיסגר

play
תמונה קבוצתית מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
צפו: ביטון כבש, מכבי תל אביב חילצה תיקו נגד סטיאווה בוקרשט 03:35

הצהובים מתחילים לשלב את המגן לקראת הגומלין. העסקה עם הפועל ת"א עשויה להיסגר תמורת 800 אלף יורו. שני שחקני כנף זרים יצורפו?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שנהנו אמש מיום חופשי, ישובו הבוקר (שישי) שחקני מכבי תל אביב להתאמן והקבוצה תפתח בהכנות לקראת משחק הגומלין נגד סטיאווה בוקרשט, שיערך ביום רביעי בבבודפשט. הצהובים סיימו את המשחק הראשון בתיקו 1:1 וכעת כאמור עוברת ההכרעה למשחק ה"ביתי" בהונגריה. מי שצפוי לערוך היום את אימון הבכורה המחודש שלו במדים הצהובים הוא שגיב יחזקאל, שחתם בקבוצה לשלוש עונות וגם נרשם בסגל הצהובים למשחק בשבוע הבא.

לצד ההכנות לגומלין עם הרומנים, עוסקים ראשי המועדון בניסיונות לצרף שחקני חיזוק לקבוצה. בשלב זה המטרה היא להתחזק בעמדות הכנפיים בעקבות עזיבתו של מילסון, שצפוי לחתום בקרוב בכוכב האדום בלגרד. במכבי תל אביב רוצים לצרף עוד שלושה שחקנים לפחות, שני זרים וישראלי. מי שנמצאים כרגע במגעים עם המועדון הם הברזילאי ווסלי פטאטי, שחקנה של סנטוס מהליגה השנייה בברזיל וכן שחקן הכנף הגנאי, קוואדו אופוקו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

אופוקו הוא שחקן כנף בן 23 עם עבר בנבחרת הצעירות של גאנה. הוא נרכש לפני כשנה ב-1.75 מיליון דולר על ידי מונטריאול וב-2023 הבקיע ארבעה שערים ב-12 משחקים. העונה הוסיף שער אחד בתשע הופעות, מתוכן חמש בהרכב, אחרי שנעדר כשלושה חודשים בגלל פציעה בקרסול. לפני כן שיחק בלוס אנג'לס FC איתה זכה באליפות ה-MLS, אחרי עונה במהלכה כבש שמונה שערים.

שגיב יחזקאל, מכבי תל אביב
שגיב יחזקאל, מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת של הצהובים הוא הישאם לאיוס, שחקנה של הפועל תל אביב. השחקן עצמו כבר הביע את נכונותו לחצות את הכביש ולחתום במדי האלופה, כאשר כעת ממתינים בסביבתו של לאיוס לסיום המגעים בין הפועל ומכבי תל אביב, כאשר ההצעה הכספית של הצהובים עמדה על כ-700 אלף יורו, בעוד האדומים דרשו מעל מיליון יורו.

גורמים המעורים במגעים טוענים שלמרות שלאיוס מחזיק בהצעות נוספות, הן בדרום קוריאה והן במדינות אחרות, נראה כי בסופו של דבר יגיעו ראשי הפועל ומכבי להסכמות והסכום המשוער בו תיסגר העסקה, יעמוד על כ-800 אלף יורו.

עוד באותו נושא: מכבי תל אביב בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי