מכבי פתח תקוה סגרה עם דמשקאן. שבחים לרומן בפורטוגל

play
ויטלי דמשקאן | GettyImages, Geert van Erven/Soccrates
צפו: מכבי פתח תקוה הצליחה להקשות, אך נכנעה 2:0 בחוץ מול בראגה 03:29

המולדבי צפוי לחתום בקרוב אחרי שסיכם את תנאיו. בפורטוגל ציינו את המלאבסים לטובה אחרי ה-2:0: "נקווה להיות תחרותיים בגומלין"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה פתחה אמש (חמישי) את הופעותיה במוקדמות הליגה האירופית עם הפסד 2:0 לבראגה הפורטוגלית. המלאבסים הצליחו להחזיק מעמד במחצית הראשונה, אך נכנעו לצמד שערים בחצי השני של הפורטוגלים העדיפים. פתח תקוה תארח את הגומלין בשבוע הבא באצטדיון גאורגי אספרוחוב שבסופיה, בולגריה, ונראה שרק נס ימנע את הדחתה מהמפעל. המנצחת במפגש הכפול עם בראגה תעלה לסיבוב המוקדמות השלישי ותשחק שם נגד סרבט ז'נבה. המפסידה תנשור לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג ותפגוש את המנצחת בין קלוז' הרומנית ונמאן גרודנו הבלארוסית.

לצד ההכנות למפגש הגומלין מול בראגה, עוסקים ראשי המועדון בניסיונות לחזק את הקבוצה ולוואלה ספורט נודע שחלוץ נבחרת מולדובה, ויטלי דמשקאן, 25, סיכם את תנאיו וינחת הערב לבדיקות רפואיות וחתימה במועדון. דמשקאן, שעל המגעים המתקדמים עמו פורסם בוואלה ספורט, שיחק כמושאל בלוזאן השוויצרית בחצי העונה האחרונה ורשם שני שערים ב-16 הופעות ליגה. דמשקאן, 1.80 מטר, יכול לשחק בתפקיד של חלוץ מרכזי וכנף שמאל. החלוץ רשם 38 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של מולדובה ובמאזנו חמישה שערים, כאשר בלא מעט משחקים הוא שימש כמחליפו של החלוץ יון ניקולאסקו, הזכור מהופעותיו בבית"ר ירושלים.

מלבד החלוץ המולדבי מחפשים בצוות המקצועי עוד מספר זרים, כאשר העמדות המבוקשות הן עמדת הכנף הימני וקשר באמצע המגרש.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה
דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה | דני מרון

"קודם כל תודה רבה על המחמאות", אמר המאמן דן רומן בפתיחת מסיבת העיתונאים שנערכה בסיום המשחק, כאשר מספר עיתונאים מקומיים, החמיאו לו ולקבוצתו על העמידה הנכונה בחצי הראשון והלחימה בחצי השני. "ידענו שנפגוש יריבה חזקה מאוד וידענו שיהיה לנו קשה להתמודד גם בפן הפיזי, עם קצב המשחק המהיר שבראגה משחקת בו. זה היה אתגר גדול עבורנו ואני באמת גאה בשחקנים על הדרך בה הם התמודדו עם המשחק הזה. השחקנים שלי הוכיחו המון אופי לאורך המשחק, ואפילו ניסינו ללחוץ קצת בחלק הקדמי. התחלנו את המחצית השנייה במומנטום רע, בדרך כלל אנחנו מנסים ללחוץ ולרוע מזלנו ספגנו פעמיים, אבל אני באמת גאה בשחקנים, הם החזיקו יפה ולא התפרקו אחרי השער השני".

על הגומלין: "בראגה קבוצה נהדרת עם המון כלים ואיכות, ונגיע עם פיגור של שני שערים. בכדורגל הכל יכול לקרות, אז זה יכול היה ללכת גם ל-0:3, אבל גם יכולנו לצמק ל-1:2. אנחנו מגיעים בפיגור של שני שערים ובכדורגל הכל יכול לקרות. נגיע מוכנים ונקווה להיות תחרותיים גם בגומלין".

עוד באותו נושא: מכבי פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי