"עדיין פייבוריטית"? התקדים שיעודד את מכבי חיפה

play
הירוקים בצרות. סירוטה | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה
קרובה להדחה: מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי סבאח האזרית 03:22

באזרבייג'אן חגגו את "הפתעת הענק" ועקצו את בכר, אז מדוע בסבאח שמרו על פרופיל נמוך גם אחרי 0:3 מהדהד? לפרטים: ביברס נאתכו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

באזרבייג'אן חוגגים את הניצחון הגדול של סבאח על מכבי חיפה, אבל דווקא בקבוצה מנמיכים ציפיות באופן מפתיע. הסיבה: זיכרון צורב מהעונה שעברה, של חגיגה מוקדמת מדי במוקדמות הליגה האירופית. ב-10 באוגוסט 2023 הפתיעה סבאח את פרטיזן בלגרד עם ניצחון 0:2 ביתי, שהזכיר מאוד את ה-0:3 על מכבי חיפה.

כמו במשחק אמש (חמישי), גם אז היה זה סיבוב מוקדמות שלישי, וגם אז האזרים עקצו במחצית השנייה עם שני שערים מהירים. הם כבשו בדקות 70 ו-74, והגיעו לגומלין עם תחושת ביטחון. אולי אפילו ביטחון מופרז.

פרטיזן אירחה את המשחק השני בבלגרד, והראתה אופי עם מהפך גדול. כדור חופשי מסובב וחכם של ביברס נאתכו בדקה ה-58 קבע 0:2 לפרטיזן ומחק את היתרון של האזרים מהמשחק הקודם, וההתמודדות הלכה להארכה. בסופו של דבר הסרבים ניצחו 4:5 בדו קרב פנדלים, וסבאח הודחה.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

שריף כיוף שוער מכבי חיפה
הסיפור לא סגור? | אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

"מכבי חיפה קבוצה מצוינת, ושום דבר עדיין לא הוכרע. מבחינתי, הם עדיין הפייבוריטים", אמר אתמול מאמן סבאח קרונוסלאב רנדוליץ', שאומנם לא עמד על הקווים מול פרטיזן בזמנו, אבל יקווה להימנע כעת משחזור של תסריט האימים.

בתקשורת האזרית, כאמור, בכל זאת מאמינים שסבאח עם רגל וחצי בשלב הבא. "סבאח רמסה את חיפה ולמאמן הישראלי לא היו תשובות. ניצחון בתוצאה נמוכה היה מפתיע, אבל ניצחון 0:3 זו כבר הפתעת ענק", כתבו באתר "AzeriSport".

עוד באותו נושא: מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי