הטירוף נמשך: אלפי אוהדי בית"ר ירושלים באימון הפתיחה

play
| צילום מסך, צילום גולשים
מפגן תמיכה, וקללות לאקס: צפו בקבלת הפנים החמה של אוהדי בית"ר ירושלים 00:29

אחרי קבלת הפנים המיוחדת בנתב"ג, כ-5,000 צהובים-שחורים הגיעו לבית וגן ופרצו לדשא. טוומאסי צפוי לנחות בראשון, ומה עם באביקה? עוזר ואנליסט מכבי ת"א לשעבר לעג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הטירוף סביב בית"ר ירושלים נמשך. אחרי קבלת הפנים שהכינו מאות אוהדים לשחקני הקבוצה כשנחתו בשעת לילה מאוחרת בנתב"ג, אלפים הגיעו היום (שישי) למתחם האימונים בבית וגן לאימון הפתיחה הרשמי עם הקהל, בו בתיאום עם המועדון הם פרצו למגרש לקראת סיומו.

האוהדים הקיפו את אוטובוס הקבוצה שהגיע מגבעת רם, הדליקו אבוקות, עודדו את השחקנים ושרו שירים בגנות הפועל תל אביב והפועל ירושלים.

ארגון "לה פמיליה" הזהיר את האוהדים מראש שמא יפעילו זיקוקים שעפים לאוויר, משום שמתחם בית וגן משמש גם כמנחת מסוקים בעת מלחמה.

אוהדי בית"ר ירושלים באימון הפתיחה של הקבוצה
התלהבות שיא בקרב הקהל. אוהדי בית"ר בבית וגן, היום | צילום מסך, צילום גולשים

פטריק טוומאסי צפוי לנחות בארץ ביום ראשון ולהצטרף לקבוצה. עדיין אין חדש בנוגע לשאבי באביקה, אך מבחינת הצוות המקצועי הוא המועמד המועדף ובמועדון ממתינים בסבלנות, בתקווה שתיווצר הזדמנות להחתימו.

אוהדי בית"ר ירושלים באימון הפתיחה של הקבוצה
| צילום מסך, צילום גולשים
אוהדי בית"ר ירושלים באימון הפתיחה של הקבוצה
| צילום מסך, צילום גולשים

מי שלא התלהב מהטירוף סביב האימון של בית"ר הוא פיליפ הדסון. כזכור, עוזרו של רובי קין והאנליסט של מכבי תל אביב לשעבר, שעזב יחד עם כל צוות האימון של האירי, צייץ בחשבון ה-"X" שלו: "האם זכו במשהו או סתם שמחים שהעונה מתחילה? מבולבל".

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי