בקפריסין בטוחים: רק הפתעה תמנע מאצילי לחתום באומוניה

play
שער ראשון וכנראה לא אחרון באיחוד האמירויות. אצילי | אתר רשמי, אל עין
קרובה להדחה: מכבי חיפה הושפלה 3:0 על ידי סבאח האזרית 03:22

למרות דיווחים על ניסיונות נואשים מצד מכבי חיפה לשכנע אותו אחרת, באומוניה משוכנעים: אצילי ינחת בקפריסין בימים הקרובים לקראת חתימה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרות דיווחים כי מכבי חיפה פועלת במלוא הכוח להחזרתו של עומר אצילי ביום שאחרי התבוסה שספגה מול סבאח, בקפריסין מתעקשים: הוא בדרך לאומוניה ניקוסיה. גורם בכדורגל הקפריסאי טוען שלמיטב הבנתו, אצילי צפוי לנחות בימים הקרובים בניקוסיה ולחתום באומוניה. לדברי אותו גורם, באומוניה ניקוסיה בטוחים ש"רק הצעה מאוד מפתיעה ממכבי חיפה תביא לשינוי".

האמירות הללו מגיעות על רקע דיווח אחר באחד האתרים באי השכן, לפיו "בעקבות ההפסד, חיפה מפעילה בשעות האחרונות מכבש לחצים על אצילי", ולצורך כך אף גייסה את ברק בכר שקיבל מהמועדון משימת שכנוע, והתקשר אישית אל השחקן.

בדיווח אף נטען כי בהנהלה משקיעים מאמצים רבים על מנת למצוא פיתרון לסוגיית המס, שמטרידה את אצילי ועשויה למנוע את חזרתו למועדון שנה בלבד אחרי שעזב כשחקן העונה.

כתושב חוזר, אצילי ייאלץ לשלם סכומים גבוהים למס הכנסה והחשש מבחינתו הוא שקאמבק למכבי חיפה לא ישתלם לו. לכן הוא ניהל מגעים בימים האחרונים עם אומוניה ניקוסיה, שמעוניינת לצרפו מיידית.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם עומר אצילי
בכר עם אצילי בסיום | ברני ארדוב

על פי הדיווחים האחרונים, "אצילי ממשיך לשמור על קשר ישיר עם אנשי אומוניה, והכל עדיין פתוח".

אצילי שוחרר אמש באופן רשמי מאל עין האמירתית, לאחר שחוזהו הותר תמורת פיצוי.

עוד באותו נושא: מכבי חיפה, עומר אצילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי